Hallo,
Ik zag net dat T-Mobile voor een combi abonnement ruim 20 euro per maand goedkoper is dan mijn huidige abonnement bij KPN. Ik zit prima bij KPN, maar dacht: ik vraag het toch eens aan de klantenservice. Om eerlijk te zijn vond ik dit maar een vreemd gesprek (vreemde toon) en denk dat KPN hier iets mee zou moeten doen. Een email sturen is niet mogelijk, dus wellicht per forum post?
Welkom! Je chat met Nico. Ik lees je bericht even door, heb je een moment voor mij?
Hi Nico, tuurlijk. Tot die tijd: Mijn vaste abonnement loopt tot 18 oktober. Ik heb zowel mobiel als vast internet via KPN.
Ik zie dat ik bij T-mobile voor een 1 jarig abo in totaal 51 euro per maand zou betalen
Bij KPN is dit 25 voor mobiel + 48 voor internet: 73 euro
Nu zou ik graag bij KPN blijven, maar ik vraag me af of er iets mogelijk is om de kosten meer in lijn te brengen
Goedemorgen! Je hebt nog een ouder pakket qua internet, ik ga eens kijken of het voordeliger zou kunnen als ik je op een hussel abonnement zou overzetten, klein moment
Je zou met een husselabonnement met 200/200 uitkomen op 50 euro per maand voor vaste diensten, daar schiet je inderdaad niets mee op ben ik bang
Nee precies
Dus daar schiet je inderdaad niet zoveel mee op. Is alsnog wel voordeliger dan T-mobile aangezien je daarop €51,- zou uitkomen
Is 50 euro voor mobiel en vast samen dan?
Nee dat is niet tesamen (maar had je ook niet gezegd dat dat bij T-mobile tesamen is)
Wij als A-merk kunnen ook niet met die prijzen concurreren, dus daar zou je bij ons met het soort abonnementen wat je nu hebt, ook niet aan kunnen komenIk denk niet dat het nodig is om hier een discussie over brand value van KPN en T-mobile te hebben
maar in ieder geval een duidelijk antwoord
dan ga ik kijken naar een overstap
Ben je uiteraard vrij in.
zijn er verder op dit moment nog meer vragen voor mij?Hm, ik had een iets andere toon verwacht tegen iemand die al 4 jaar klant bij jullie is, en wellicht gehoopt op een iets andere benadering. Maar alas.
Geen verdere vragen
512 resterende karakters