Skip to main content

Waarom krijgen nieuwe internetleden een gratis Nokia tablet en een bestaand lang lid niet??

Wij willen dat cadeau ook.

Beste KPN

Wij willen ook een NokiaTablet


Dit is topic ... over het zelfde onderwerp. Zoekt en u zult het antwoord vinden.

1. Iedereen heeft in het verleden een leuke korting gekregen of een cadeau. Die korting is voor NIEUWE klanten.

2. Bestaande klanten krijgen ook voordeel al dan niet gekoppeld aan het aantal diensten dat zij afnemen.

 

Als KPN ieder jaar en dan iedereen een tablet cadeau moet geven (wat moet je steeds met een nieuwe) dan worden de abbonementen ook veel en veel duurder.


Hoi @mehbobbens, welkom op ons Forum! :blush:

We krijgen deze vraag inderdaad regelmatig en het antwoord waar wij achter staan, staat geformuleerd in dit topic:
 

Wat ik nog wil toevoegen, is dat wij zeer zeker ook blij zijn met onze bestaande klanten en daarom bieden wij hen het hele jaar door ook graag iets extra's aan, in de vorm van kadootjes:

 

 


Waarom krijgen nieuwe internetleden een gratis Nokia tablet en een bestaand lang lid niet??

Wij willen dat cadeau ook.

 

Je moet pro-actief elk jaar cadeautjes af dwingen door met opzeggen te dreigen.


Waarom krijgen nieuwe internetleden een gratis Nokia tablet en een bestaand lang lid niet??

Wij willen dat cadeau ook.

 

Je moet pro-actief elk jaar cadeautjes af dwingen door met opzeggen te dreigen.

Werkt tegenwoordig ook niet meer zoals vroeger. Dreig niet en doe het gewoon als je steeds de beste korting wil. Mijn manier van communiceren met KPN is dat niet. Stukje service is mij veel waard en accepteer dat ik daardoor meer betaal dan nieuwe klanten.