Ik heb combivoordeel omdat ik KPN internet en een mobiel abonnement en ik heb Level 1 (3 punten - TV Basis en Spotify Premium).
Op de KPN website zie ik dat je ook punten krijgt wanneer je een extra mobiel abonnement data only hebt en ook wanneer je F-Secure hebt. Beide gebruik ik maar ze staan niet in de lijst bij mijn punten.
Ik heb XS4ALL gebeld, daar konden ze in eerste instantie geen antwoord geven. Ik werd een dag later teruggebeld en er werd mij gezegd dat extra mobiel abonnement data only en F-Secure niet meetellen omdat ik die gratis heb. Betaalde versies zouden wel meetellen. Op mijn vraag waarom mijn gratis Spotify Premium dan wel mee telt kon ze geen antwoord geven. Haar reactie was “zo is het en ik kan daar ook niks aan doen”.
Ik heb vervolgens Netflix Basic gekozen en die telt ook mee waardoor ik nu op Level 2 zit! Dat is mooi, maar ik blijf met de vraag zitten.
Dus, kan iemand mij uitleggen waarom mijn gratis Spotify Premium en gratis Netflix WEL meetellen bij de punten voor de combivoordeel en de gratis extra mobiel abonnement data only en gratis F-Secure NIET?