Skip to main content
Beantwoord

Wanneer krijg ik de mail over Videoland als ik dit keuzevoordeel kies?

• February 23, 2025
  • 1 reactie
  • 42 keer bekeken

Dennis de Boer 1979
Nieuwkomer

Hoelang duurt het voor je de e mail van Kpn met de link naar Videoland krijgt?

Ruim een week geleden heb ik via combi voordeel Videoland aangezet en heb nog niks ontvangen.

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Dennis de Boer 1979, welkom op onze community! In principe zou dit een kwestie van minuten moeten zijn maar soms kan het wat langer duren. Ik ga er even vanuit dat je m nog niet gehad hebt en hij ook niet in de spam map beland is?

In ons kennisbank kun je alles vinden over Videoland waaronder hoe je deze kunt activeren:

Videoland account activeren

1. Klik op Videoland activeren
  2. Log in met je KPN account (of maak eerst een KPN account aan)
  3. Activeer Videoland bij KPN door op 'Direct activeren' te klikken
  4. Daarna ga je door naar de Videoland website
  5. Maak een Videoland account (de stappen staan hieronder) of log in met je bestaande account
Activeren
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 26, 2025

Hoi ​@Dennis de Boer 1979, welkom op onze community! In principe zou dit een kwestie van minuten moeten zijn maar soms kan het wat langer duren. Ik ga er even vanuit dat je m nog niet gehad hebt en hij ook niet in de spam map beland is?

In ons kennisbank kun je alles vinden over Videoland waaronder hoe je deze kunt activeren:

Videoland account activeren

1. Klik op Videoland activeren
  2. Log in met je KPN account (of maak eerst een KPN account aan)
  3. Activeer Videoland bij KPN door op 'Direct activeren' te klikken
  4. Daarna ga je door naar de Videoland website
  5. Maak een Videoland account (de stappen staan hieronder) of log in met je bestaande account
Activeren