Skip to main content

Wat moet ik doen voor mijn hussel korting?

ik hem 1GB internet,Mobiel onbeperkt, en een mobiel data abonnement.

Hallo @Hoen , heb je ook Internet thuis?
KPN Hussel is een voordeelregeling gebaseerd op het combineren van meerdere producten van KPN. Het begint met een abonnement voor Internet thuis eventueel met iTV. Als je dat combineert met één of meer mobiele abonnementen krijg je korting(en) of leuke extra's.

Zie meer in dit topic:  Husselvoordelen: Combineer en krijg meer! | KPN Community


Hallo @Hoen ,

 

ik hem 1GB internet,Mobiel onbeperkt, en een mobiel data abonnement.

Ik ga er vanuit dat je met die 1 Gb internet een Thuisabonnement bedoelt.

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Je ontvangt dan een korting van 7,50 op je onbeperkte mobiele abonnement en als je ook KPN TV hebt, dan ontvang je gratis het pluspakket. En mogelijk nog 5 euro entertainmentkorting op een aanvullend pakket.  

 


Ik denk dat je de snelheid 1 Gb per seconde bedoeld. Met een kleine b dus.

Zonder KPN TV heb je dan alleen 5 euro per maand korting op het mobiele abonnement. En het data abonnement valt niet onder de Hussel voordelen. 


Hallo @Hoen ,

 

ik hem 1GB internet,Mobiel onbeperkt, en een mobiel data abonnement.

Ik ga er vanuit dat je met die 1 Gb internet een Thuisabonnement bedoelt.

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Je ontvangt dan een korting van 7,50 op je onbeperkte mobiele abonnement en als je ook KPN TV hebt, dan ontvang je gratis het pluspakket. En mogelijk nog 5 euro entertainmentkorting op een aanvullend pakket.  

 

@Hoen 

Is het zo gelukt? 


We hebben geen reactie meer van je gezien @Hoen, heb je inmiddels voldoende informatie ontvangen hier of kan je nog verdere hulp gebruiken? Hoor het graag!