Skip to main content
Beantwoord

Wordt de €7,50 klantvoordeel korting wel toegepast?

• June 26, 2025
  • 1 reactie
  • 24 keer bekeken

Hallo, ik heb mijn nieuwe abonnement en toestel bij KPN besteld, maar in de bevestiging zie ik het klantvoordeel van €7,50 voor KPN Thuis niet terug. Kunt u bevestigen dat dit voordeel wel wordt toegepast op mijn maandfactuur? En kunt u aangeven vanaf wanneer ik het klantvoordeel zie

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@W.vm ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 7,50 euro korting vanwege Combivoordeel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

1 reactie

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • June 26, 2025

Hallo ​@W.vm ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 7,50 euro korting vanwege Combivoordeel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN