Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe Samsung S24+ heeft last van wegvallend internet

• 7 juli 2024
  • 60 reacties
  • 1401 keer bekeken

Toon eerste bericht

60 reacties

• 210 reacties
  • 10 februari 2025

Uiteindelijk heb ik één maand gecompenseerd gekregen. Dus in die zin zou het terecht zijn dat andere klanten dit ook krijgen... Goed te lezen dat het nu eindelijk opgelost is! Nu de andere Android toestellen nog, al vrees ik dat die achterblijven met deze fix.. 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 25 februari 2025

Ook ik heb dezelfde problemen en ik heb een Oppo Reno 5. 

• Topper
  • 10 reacties
  • 16 april 2025

Na enkele weken genoten te hebben van een goed functionerende telefoon op 5g, ben ik sinds een dag of twee weer terug bij af. 5g werkt amper, zet ik hem op 4g dan werkt internet weer.. iemand anders ook (weer) last?

Patrick8319
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 18 reacties
  • 16 april 2025
Frutetto schreef:

Na enkele weken genoten te hebben van een goed functionerende telefoon op 5g, ben ik sinds een dag of twee weer terug bij af. 5g werkt amper, zet ik hem op 4g dan werkt internet weer.. iemand anders ook (weer) last?

Dus toch! Toevallig ook de laatste update van Samsung geïnstalleerd? Ik dacht eigenlijk het kan niet waar zijn. Maar dus toch.....

Patrick8319
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 18 reacties
  • 16 april 2025
Patrick8319 schreef:
Frutetto schreef:

Dus toch! Toevallig ook de laatste update van Samsung geïnstalleerd? Ik dacht eigenlijk het kan niet waar zijn. Maar dus toch.....

• Topper
  • 10 reacties
  • 16 april 2025
Patrick8319 schreef:
Patrick8319 schreef:
Frutetto schreef:

Mijn S24 heeft nog geen nieuwe update, gelijk gecontroleerd. Ik heb nog 6.1. Nieuwe staat ook nog niet klaar. Maar wel weer zelfde probleem als voorheen. Ik denk dat dit wel de druppel is, ik ga einde van dit abonnement met internet tv en mobiel lekker verder kijken na 15 jaar kpn. 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 16 april 2025

Zelf heb ik nog steeds dit probleem met mijn Oppo Reno 5.  Weer heb ik mijn verhaal verteld, nu in een KPN winkel. De reactie was duidelijk, wij hebben geen problemen met de verbinding. Een andere keer , het ligt aan je telefoon. Om doodziek van te worden. Wat een bedrijf.

Forum|alt.badge.img+4
  • Topper
  • 333 reacties
  • 16 april 2025

​@Reve W  

Voor je oppo toestel zou ik de volgende link bezoeken. Daar staat mogelijk de oplossing voor jou. In het kort waarschijnlijk moet je de apn-protocol aanpassen voor apn internet van IPv4/IPv6 naar IPv4. Misschien dat dit ook voor Samsung werkt.

https://community.kpn.com/mobiel-15/sinds-25-juli-regelmatig-een-dns-foutmelding-in-de-mobiele-browser-618790?tid=618790&postid=2107651#post2107651

• Topper
  • 10 reacties
  • 16 april 2025
Neville schreef:

​@Reve W  

Voor je oppo toestel zou ik de volgende link bezoeken. Daar staat mogelijk de oplossing voor jou. In het kort waarschijnlijk moet je de apn-protocol aanpassen voor apn internet van IPv4/IPv6 naar IPv4. Misschien dat dit ook voor Samsung werkt.

https://community.kpn.com/mobiel-15/sinds-25-juli-regelmatig-een-dns-foutmelding-in-de-mobiele-browser-618790?tid=618790&postid=2107651#post2107651

Voor Samsung ook geprobeerd maar dit werkte helaas niet, thanks!

Forum|alt.badge.img+4
  • Topper
  • 333 reacties
  • 16 april 2025

Dan werkt het waarschijnlijk alleen voor oppo. 

Reageer