Skip to main content

Goede dag,

Ik heb de s22 ultra. 

Een betere telefoon bestaat er op dit moment niet (21/07/22), toch heeft mijn telefoon 0 tm 1 streep (sateliet)verbinding en het zoekt tussen 4g en 5g welke beide onvoldoende bereik hebben.

 

Ik woon in de stad terneuzen, dus het ligt niet aan dat ik ergens bij een grens woon of het platteland.

Ook heb ik geprobeerd vliegtuigstand, opnieuw opstarten en zelfs de klantenservice gebeld, van haar moest ik mijn telefoon opnieuw opstarten en zou ze mij de doorgenomen stappen door mailen wat niet gebeurt is. 

 

Ik kan gewoon niet begrijpen dat ik de beste telefoon aan het betalen ben, welke grof gezegd verschrikkelijk duur is en vervolgens slechter verbinding heb dan mijn vorige telefoon s20plus.. ook de kpn klantenservice laat mij in de steek door de mail niet te sturen waarom ik gevraagd had. Ze had mijn gegevens..

 

Graag zie ik via deze weg hulp..

 

Mvg,

Paul d h.

Welkom op het forum @Paul d h! Je hebt inderdaad een goede telefoon in handen. Heb je het probleem met de verbinding al lang? Of is het gister begonnen?

De instellingen voor het opnieuw invoeren van de gegevens van mobiel internet vindt je hier

Kan je als laatste ook nog aangeven of je het probleem op andere plaatsen ook hebt of dat het alleen in Terneuzen speelt?

Ik hoor graag van je! 🙂


zo te zien een bekend probleem van de telefoon . Als je de simkaart in een andere telefoon doet heb je dan hetzelfde probleem of is je bereik dan wel goed?

Of je simkaart is te oud of defect, maar ik denk eerder dat het wat met je telefoon te maken heeft. In dat geval omruilen als je binnen de garantie zit of samsung een belletje geven.


Denk dat het probleem zich 2weken geleden tot gister avond zich voor deed. Nu heeft hij opeens wel meer dan 1 balkje (zeg 20%) verbinding.. ik hoop dat het opgelist is op deze manier. Ik had het ook vooral alleen op mijn thuis locatie. Ik heb ook geen bunker als huis of schuur dus vind het maar raar..


@Paul d h ik heb op mijn eigen Samsung een update gehad vorige week. Is dat bij jou ook het geval?


@Paul d h ik heb al even niks meer van je gehoord. Is het probleem ondertussen opgelost? Zo niet, laat het hier weten. Dan kijken we samen verder. 🙂


Volgens mij wel, ik gaf aan in mijn vorige bericht dat het hopelijk opgelost zou zijn. Voor nu hoop ik dat het zo blijft, want ik heb nu overal waar ik kom genoeg verbinding om online te blijven voor werk en ontspanning. Bedankt voor de info.