Skip to main content

Hallo ik wil graag de 0900 nummers deblokkeren kan iemand hier mij helpen? Bedankt alvast!

Hoi @Cb9 
Misschien sneller even bellen?  0800 0402
Of chatten via de LiveChat functie
Je kunt ook wachten tot webcare dit binnenkort overneemt, maar die moet dan wel weten wie je bent.

Zet daarom vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan hebben ze gelijk de gegevens bij de hand.

Dus, vanwege privacy niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


Ja hoopte dat er al 1 zou reageren, want had gebeld maar konden me nog niet helpen en las dat ze je hier ook konden helpen.

Vandaar haha maar bedankt voor het meedenken!👍👌


Tuurlijk kunnen ze je wel helpen @Cb9 
Je was misschien niet op kantoortijd aan het bellen?
Je kunt de KPN wel 24/7 bellen, maar niet alle afdelingen zijn dan open.
Maar goed, hier kunnen ze je ook helpen, zolang je je profiel (Klik hier ) maar invult want zonder dat ben je een anonieme persoon. :sunglasses:


Haha snap ik huistijger dat had ik al!

Bedankt voor het meedenken!


@Cb9 Welkom op ons KPN Forum! Als het goed is kunnen mijn collega's aan de telefoon je ook helpen al is die niet gelukt zo te horen. Bedankt voor het invullen van je gegevens. Ik heb meteen even meegekeken en zie dat de 0900 nummers al geblokkeerd zijn. Klopt het dat je ondertussen niet meer kunt bellen naar 0900 (service)- nummers? Ik hoor graag van je als ik nog iets voor je kan doen! 


Hallo, bedankt voor de reactie.

Dat klopt inderdaad, en zou graag de blokkade er af willen hebben!

 

Alvast bedankt!

Mvg


@Cb9 Excuses ik heb het verkeerd gelezen, ik haal de blokkade eraf! Wees er van bewust dat 0900-nummers betaalde nummers kunnen zijn dus dat er kosten in rekening gebracht kunnen worden. Dat gezegd te hebben, binnen 2 uur kun je weer bellen naar 0900-nummers. Als dit niet zo is, dan wil ik je vragen je telefoon opnieuw op te starten. 
Mocht je nog vragen hebben nu of in de toekomst, dan weet je ons te vinden. 


@Cb9 Als het goed ik kan je ondertussen bellen met 0900 nummers, klopt dit? 


Wil je mijn 0900 deblokkeren aub


@MrMouse Ik kan dit voor je regelen als je de benodigde contractantgegevens invult in je Forumprofiel. Ik heb Naam contractant, postcode, huisnummer, 06-nummer en de laatste 3-cijfers van het bij ons bekende bankrekening nodig. Je kunt de laatste 3-cijfers toevoegen aan ‘Persoonlijk Opmerkingen’. 

Hoor graag!