Skip to main content

Sedert gisteren bel ik over en weer met KPN en alle medewerkers vertellen je iets anders.

Mijn 0900 heb ik ooit laten blokkeren en die wil ik nu deblokkeren. 

De een zegt dat ik het via mijn KPN alleen kan doen. De ander deblokkeert het vanuit KPN voor mij en als ik naar het 0900 nummer bel krijg ik bezettoon.

Je belt weer en krijg weer een andere medewerker en die zegt dat na de wijziging je een uur moet wachten, voor je kunt bellen. We zijn 3 uren verder en noch kan ik niet bellen met mijn vaste telefoon.

Ik krijg nu een vrouwspersoon en zij ziet dat ik in een verhuizing zit en voorlopig geen wijzingen kan doen.

He, he, is er maar 1 medewerker die dat weet en de andere medewerkers verkopen je maar een verhaal.

Hallo @Banavong, welkom op ons forum!

Het (de)blokkeren van servicenummers kan je zelf regelen via MijnKPN. Ga hiervoor naar ‘Thuis’ > ‘Vaste telefonie’ > ‘Telefooninstellingen’ > ‘Servicenummers’. Hier kun je aangeven wat je wel en niet wilt blokkeren.

Het is alleen niet mogelijk om wijzigingen aan te brengen als je al een lopende wijziging, zoals een verhuizing, hebt. Het is dus even afwachten tot de verhuizing is afgerond.