Skip to main content

Ik zou graag mijn 0906 0900  nummers allemaal willen deblokkeren alstublieft ik had hiervoor een budget coach die het heeft geblokkeerd en ik werk niet meer met haar namenlijk en heb kpn al gebeld en die zeiden dat zij moet bellen om toestemming te geven en zij zij tegen mij dat ze dat heeft gedaan maar ik kan er nu nog geen gebruik van maken en ik vertrek over een paar dagen naar het buitenland en heb ze eigenlijk nu al nodig ivm me werk 

Admin: afgesplitst van originele topic

Goedemorgen @wessaaa1992! Het is momenteel erg druk, daarom kom ik er nu pas aan toe om te reageren op jouw bericht.

Het blokkeren en deblokkeren van 09XX servicenummers kan uitsluitend via onze telefonische klantenservice. Na een verificatie per SMS, kunnen deze nummers gedeblokkeerd worden.

Het is mij onduidelijk of je nu nog gebruik maakt van financiële hulpverlening? Zo ja, dan moet jouw contactpersoon contact met ons opnemen. Dat kan telefonisch of via het online formulier financiele hulverlening - wijzigen.
Als je geen gebruik meer maakt van financiële hulpverlening, dan kun je zelf contact met ons opnemen.

Mijn collega's zijn telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.