Skip to main content

Met 0970-** ** ** ** moest ik overstappen van XS4ALL naar KPN. Dit nummer was van XS4all, nu het bij KPN is werkt het niet meer (u kunt dit nummer niet gebruiken) als je het probeert te bellen. Nieuwe simkaart van KPN gekregen bij overstap.

 

Admin: Eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @Softwaregeek! Goed dat je aan de bel trekt. Ik zie dat je je gegevens al in je forumprofiel hebt staan, ben op onderzoek uitgegaan en zie dat je op 2 september de volgende mail hebt ontvangen: 

Vervelend om te horen dat het niet duidelijk is wat het nummer 0970-***** voor dienst heeft. Graag help ik u verder. U heeft bij XS4ALL ook een gratis mobiel internet simkaart (data only) tot 1 GB per maand, in uw abonnement. Bij het overzetten van XS4ALL naar KPN moet ook deze simkaart vervangen worden voor een KPN-simkaart. Het is dus alleen mobiel internet (data only) simkaart, en kan dus niet mee of naar gebeld worden. https://www.kpn.com/service/mobiel/instellen/dongel.htm Uw bestaande simkaart voor mobiel bellen moet u dus gewoon blijven gebruiken in uw telefoontoestel.

Dat is dus de reden. Je hebt een simkaart voor alleen data, en een simkaart voor bellen. Met de datasimkaart kan niet gebeld worden. Mocht je nog vragen hebben, laat het hier gerust weten!