Skip to main content

Is een 097 nummer van mijn IPad want daar heb ik een abonnement (xs4all)ook te delen met mijn IPhone?

Welkom bij ons op het forum @Chico1311. Wat bedoel je precies met het delen met de iPhone, zou je dat kunnen toelichten? Abonnementen met een 097-nummer zijn data only abonnementen, Bedoel je dat je MB's wilt delen met een ander nummer (die je in een iPhone gebruikt)? Of iets anders?


Hoi Jasper, alvast dank voor je reactie. Ja, het is inderdaad om het delen van MB’s met een ander nummer van de IPhone. Anders moet ik 2 abonnementen nemen en dat vind ik weer zonde.

 


Duidelijk, dan snap ik wat je bedoelt. Ik weet het antwoord daarop alleen niet, ik heb voor je gezocht en op de website van XS4ALL worden abonnementen genoemd die geschikt zijn voor XS4ALL Compleet en abonnementen die niet geschikt zijn, maar bij beide wordt XS4ALL mobiel internet niet genoemd. Het aanmelden voor XS4ALL Compleet gaat via XS4ALL zelf, zij hebben daar meer informatie over. Ook of het delen mogelijk is zullen zij moeten kunnen beantwoorden: Contact met XS4ALL.


ik heb dit probleem ook. een data only van xs4all (097 nr) ik wil dat nummer ook opnemen in de groep data delen. Tot heden KPN werkt niet mee. Terwijl alles anders wel geïntegreerd is. Wanneer ik nu de xs4all helpdesk bel krijg ik ook al die kpn zaken.  Dus maak de intergratie tussen het data only abonnement van xs en de mobile abonnementen van KPN mogelijk.  Het 097 kaartje heb ik in mijn F-box LTE6850 zitten in de caravan. wanneer de data verbruikt is zit ik simkaartjes van uit een van mijn telefoons te wisselen. onhandig. 

Ik heb nog 3 maanden dan zijn mijn KPN abbonementen verlopen. Ik ga dus naar een alternatief kijken.  maakt niet uit welk merk als het maar niet duurder is dan de toch al dure KPN.

Â