Skip to main content

1 toestel van vertrouwde relatie kan mij opeens niet meer bellen, verder geen onregelmatigheden.

van mobiel naar mobiel, geen blokkering toegepast.



*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je vraag aangemaakt

Goedenavond @jan brun. Je haakte aan bij een topic van een paar maanden geleden, dus ik heb een eigen topic voor je aangemaakt.

Vervelend dat 1 bepaald nummer jou niet meer kan bereiken! We hebben wel heel wat meer informatie nodig om je verder te kunnen helpen. Ik stel je daarom een aantal vragen:

  • Sinds wanneer speelt dit probleem?
  • Bij welke provider zit de tegenpartij?
  • Van welk type toestel maak jij en de tegenpartij gebruik?
  • Wat ervaart de tegenpartij als men je probeert te bellen (krijgen ze een melding te horen, zo ja welke? Of is er een melding in het display te zien)?
  • Kun jij het nummer van de tegenpartij wel bereiken?
  • Heeft de tegenpartij de simkaart ook in een ander type toestel getest? Wat zijn dan de bevindingen? 

Hoe meer informatie, hoe gerichter er gezocht kan worden naar een oplossing! 


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Was even de weg kwijt in dit forum.

  • Sinds wanneer speelt dit probleem? sinds kerst
  • Bij welke provider zit de tegenpartij? ook kpn
  • Van welk type toestel maak jij en de tegenpartij gebruik? nokia en iphone
  • Wat ervaart de tegenpartij als men je probeert te bellen (krijgen ze een melding te horen, zo ja welke? Of is er een melding in het display te zien)? nee breekt af en ik krijg een melding : gemiste oproep
  • Kun jij het nummer van de tegenpartij wel bereiken? ja en sms’en kan 2 kanten op
  • Heeft de tegenpartij de simkaart ook in een ander type toestel getest? Wat zijn dan de bevindingen? nee dat niet, zij en mijn zoon denken dat ik geblokkeerd heb.

Â