Skip to main content
Beantwoord

1 website laad wel via 4G maar niet via wifi

• March 19, 2022
  • 11 reacties
  • 288 keer bekeken

Heel vreemd dit website laad gewoon via 4G (https://www.hervormdwoudenberg.nl) ook als ik hotspot gebruik voor iPad) maar niet via WIFI. 

Beste antwoord door Jmartinn

Resetten van het modem heb ik op diverse manieren gedaan, via inlog als admin, via de pin en het uitschakelen van stroom. Dit alles hielp niet, de site was wel benaderbaar via 4G ook als ik gebruikmaakte van hotspot. Ik heb inmiddels de hostingpartij van de site gevraagd mijn ip-adres te checken op evt. blokkade. Ik hoop dat het hier in zit anders ga ik twijfelen of het in m’n bovenkamer wel goed gaat😂 Afijn, ik hoop dat hier de oplossing in zit.

Zojuist bericht ontvangen dat ik gedeblokkeerd ben en ja 👍 ik kan de site weer laden. Bedankt voor het meedenken!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

• March 19, 2022

Hoi @Jmartinn ,

Hier werkt het wel,Je zou het modem eens kunnen resetten.Helpt dat?

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 19, 2022

Heb ik meerder malen gedaan, echter zonder resultaat 

• March 19, 2022

Heb je een V9 experia box?

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 19, 2022

De V10… wat ik zo vreemd vindt is dat willekeurige andere site wel gewoon laad. 

• March 19, 2022

en je browser geschiedenis wissen,Zal dat misschien helpen?

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 19, 2022

Excuses voor mijn onvolledigheid maar dat had ik ook al ✅ 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Jmartinn. Welkom op het KPN Forum. Het is inderdaad erg vreemd dat alleen deze pagina niet wordt geladen. Heb je dit ook wanneer je deze pagina bezoekt op een ander apparaat (verbonden met wifi)? Heb je jouw ExperiaBox gereset door met een puntig voorwerp het resetknopje op de achterkant van jouw Experiabox v10 in te drukken? Verder ben ik benieuwd of het wel lukt om deze pagina te bezoeken via een andere browser. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 22, 2022

Resetten van het modem heb ik op diverse manieren gedaan, via inlog als admin, via de pin en het uitschakelen van stroom. Dit alles hielp niet, de site was wel benaderbaar via 4G ook als ik gebruikmaakte van hotspot. Ik heb inmiddels de hostingpartij van de site gevraagd mijn ip-adres te checken op evt. blokkade. Ik hoop dat het hier in zit anders ga ik twijfelen of het in m’n bovenkamer wel goed gaat😂 Afijn, ik hoop dat hier de oplossing in zit.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

In een andere internetbrowser werkt deze pagina ook niet? Ik hoor graag van je of de hostingpartij wel iets kan vinden. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • March 23, 2022

Zojuist bericht ontvangen dat ik gedeblokkeerd ben en ja 👍 ik kan de site weer laden. Bedankt voor het meedenken!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Wat fijn dat het probleem is verholpen. Graag gedaan!😊