Skip to main content

Heel vreemd dit website laad gewoon via 4G (https://www.hervormdwoudenberg.nl) ook als ik hotspot gebruik voor iPad) maar niet via WIFI. 

Hoi @Jmartinn ,

Hier werkt het wel,Je zou het modem eens kunnen resetten.Helpt dat?


Heb ik meerder malen gedaan, echter zonder resultaat 


Heb je een V9 experia box?


De V10… wat ik zo vreemd vindt is dat willekeurige andere site wel gewoon laad. 


en je browser geschiedenis wissen,Zal dat misschien helpen?


Excuses voor mijn onvolledigheid maar dat had ik ook al ✅ 


Hoi @Jmartinn. Welkom op het KPN Forum. Het is inderdaad erg vreemd dat alleen deze pagina niet wordt geladen. Heb je dit ook wanneer je deze pagina bezoekt op een ander apparaat (verbonden met wifi)? Heb je jouw ExperiaBox gereset door met een puntig voorwerp het resetknopje op de achterkant van jouw Experiabox v10 in te drukken? Verder ben ik benieuwd of het wel lukt om deze pagina te bezoeken via een andere browser. 


Resetten van het modem heb ik op diverse manieren gedaan, via inlog als admin, via de pin en het uitschakelen van stroom. Dit alles hielp niet, de site was wel benaderbaar via 4G ook als ik gebruikmaakte van hotspot. Ik heb inmiddels de hostingpartij van de site gevraagd mijn ip-adres te checken op evt. blokkade. Ik hoop dat het hier in zit anders ga ik twijfelen of het in m’n bovenkamer wel goed gaat😂 Afijn, ik hoop dat hier de oplossing in zit.


In een andere internetbrowser werkt deze pagina ook niet? Ik hoor graag van je of de hostingpartij wel iets kan vinden. 


Resetten van het modem heb ik op diverse manieren gedaan, via inlog als admin, via de pin en het uitschakelen van stroom. Dit alles hielp niet, de site was wel benaderbaar via 4G ook als ik gebruikmaakte van hotspot. Ik heb inmiddels de hostingpartij van de site gevraagd mijn ip-adres te checken op evt. blokkade. Ik hoop dat het hier in zit anders ga ik twijfelen of het in m’n bovenkamer wel goed gaat😂 Afijn, ik hoop dat hier de oplossing in zit.

 

Zojuist bericht ontvangen dat ik gedeblokkeerd ben en ja 👍 ik kan de site weer laden. Bedankt voor het meedenken!

 


Wat fijn dat het probleem is verholpen. Graag gedaan!😊