Skip to main content

Beste KPN,

Mijn moeder schrikt net enorm van het feit dat ze nu 10 jaar een abonnement van 30 euro per maand heeft betaald, zonder het ooit te hebben gebruikt. Het gaat dus om bijna 4000 euro.

Het telefoonnummer waar het om gaat is 0618524*** het stond op G. Duijzer. 

Klopt het dat dit nummer vanaf een 2 jarig abonnement is omgezet in een contract voor onbepaalde tijd? Zou het dan niet een idee zijn om in jullie database voor alle abbonnementen die bijvoorbeeld een jaar niet gebruikt zijn eens te vragen of de eigenaars daarvan nog wel willen betalen voor de diensten?

Vinden jullie dat jullie hierin een zorgplicht hebben, of vinden jullie dat dit volledig de verantwoordelijkheid is van een klant, ook als het al 10 jaar duurt?

Ik hoor graag via dit forum van jullie.

 

Groet en alvast bedankt,

Jan Jaap Burggraaf

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Geen enkel probleem! Dan zet ik de informatie door zoals ik die nu heb. Ik kom hier terug als ik bevestiging heb dat het in goede orde is aangekomen. Zoals eerder al benoemd neemt een aparte afdeling contact op met jullie en bieden zij een maatwerk oplossing. 


Bedankt voor alle hulp!


Hallo @Jan Jaap Burggraaf

Ik heb alle gegevens met uitleg doorgezet. De gemiddelde doorlooptijd voor deze zaken is 10 (werk) dagen, er wordt via mail en/of telefonisch contact met jou opgenomen. Ik zie echter nog geen verlenging of opzegging voor het betreffende telefoonnummer in het systeem staan. Wacht het contact met de mijn collega's maar even af, waarschijnlijk kunnen zij het contract voor jou ontbinden. Veel succes! Ik hoop op een goede afhandeling.