Skip to main content

Ik ben inmiddels ook al ruim 10 jaar klant glasvezel en e rest.

Nieuwe klanten worden ook beloond met TV of Tablet

Word het niet eens tijd voor een Jubileum items voor klanten :)   

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Klanten die al langere tijd diensten afnemen, krijgen op een andere manier een extraatje. Het idee is leuk en al vaker door anderen geopperd. Waarschijnlijk zal het op korte termijn niet veranderen. Waar zit u zelf aan te denken?

 

Admin: meeverplaatst


Hallo @Jan Stuit ,

KPN reageert vaak op deze manier: 

We vinden het een hele eer dat je al tien jaar een trouwe klant bent. Bedankt voor je vertrouwen in ons :green_heart:

Elke dag werken we aan een nóg beter KPN. Zo blijven we investeren in een snel en stabiel netwerk, die juist nu heel belangrijk is. En in nieuwe diensten en een innovatieve oplossingen. Zo stellen we een zo aantrekkelijk mogelijk pakket voor je samen. Met aanvullende diensten, zoals Netflix ,SpotifyAmazone Prime en nog veel meer. 
Om klanten, nieuw en bestaand, te belonen in dat vertrouwen, is er KPN Compleet en kpn Hussel. Wanneer je meerdere diensten van ons afneemt, krijg je méér voordelen. Blijvend!

Ik geloof natuurlijk dat je ook graag een cadeautje wilt. Iedere nieuwe klant krijgt eenmalig een welkomstgeschenk. Momenteel geven we korting op het abonnement of bv een TV of tablet als cadeau bij een nieuw abonnement. Wanneer we dat vaker doen, wordt dat links- of rechtsom verrekend in het maandbedrag van iedere gebruiker. Dat is ook niet de bedoeling. We investeren liever in een goed netwerk, zodat al onze klanten daarvan kunnen profiteren. En hopelijk tevreden zijn met onze dienstverlening.


Dag Noordzee

Als ik die cadeau zie in combinatie met een contact van 2 jaar staat dat niet in verhouding en denk ik hieraan mee te betalen .

Ook nieuwe klanten betalen voor vernieuwing en verbetering van KPN .

Het zijn lokkertje en dat mag. Ik zit ook niet vast aan KPN . Kan ook verder kijken maar ben zeer content met KPN en alle voordelen.  Maar die gelden voor nieuwe als ook bestaande klanten

Vond het een idee en wilde het even onder dec aandacht . 10 jaar + is dikke prima 

Gr.


Hoi @Jan Stuit, welkom op ons forum!
Helaas kan ik je niet een speciale korting of iets in die richting aanbieden.

Hallo @Jan Stuit ,

KPN reageert vaak op deze manier: 

We vinden het een hele eer dat je al tien jaar een trouwe klant bent. Bedankt voor je vertrouwen in ons :green_heart:

Elke dag werken we aan een nóg beter KPN. Zo blijven we investeren in een snel en stabiel netwerk, die juist nu heel belangrijk is. En in nieuwe diensten en een innovatieve oplossingen. Zo stellen we een zo aantrekkelijk mogelijk pakket voor je samen. Met aanvullende diensten, zoals Netflix ,SpotifyAmazone Prime en nog veel meer. 
Om klanten, nieuw en bestaand, te belonen in dat vertrouwen, is er KPN Compleet en kpn Hussel. Wanneer je meerdere diensten van ons afneemt, krijg je méér voordelen. Blijvend!

Ik geloof natuurlijk dat je ook graag een cadeautje wilt. Iedere nieuwe klant krijgt eenmalig een welkomstgeschenk. Momenteel geven we korting op het abonnement of bv een TV of tablet als cadeau bij een nieuw abonnement. Wanneer we dat vaker doen, wordt dat links- of rechtsom verrekend in het maandbedrag van iedere gebruiker. Dat is ook niet de bedoeling. We investeren liever in een goed netwerk, zodat al onze klanten daarvan kunnen profiteren. En hopelijk tevreden zijn met onze dienstverlening.


Om aan Noordzee's bericht nog toe te voegen, voor bestaande klanten hebben we wel regelmatig cadeau's en evenementen. Meer informatie daarover kun je vinden op kpn.com/beleef en kpn.com/kado
Zie ook het onderstaande topic:
 

 


Gaan we weer met cadeaus gooien black friday kpn :(  en de trouwe klanten vissen weer naast het NET:face_palm:


Hoi @Jan Stuit, en andere

Gaan we weer met cadeaus gooien black friday kpn :(  en de trouwe klanten vissen weer naast het NET:face_palm:

Waar gooien ze die dan neer ? die zwarte cadeaus.
Ben komende vrijdag vrij.
Weet jij de plaats waar ze dat gaan doen, dat gooien dan hè.
Kan erg goed vangen.:sunglasses:


:joy:  


Gaan we weer met cadeaus gooien black friday kpn :(  en de trouwe klanten vissen weer naast het NET:face_palm:

Was je vorig jaar even naar een ander gegaan had je ook voor het net kunnen vissen.:sweat_smile:

Maar weet niet wat het is, jalouzie, afgunst of hebberigheid, mijn Pappie zei, kinderen die vragen worden overgeslagen.

En daarnaast, elk geschenk betaal je toch zelf, linksom of rechtsom.

 


Haha gefeliciteerd met jullie cadeau 

Heb er graag aan meebetaalt ;)


Haha gefeliciteerd met jullie cadeau 

Heb er graag aan meebetaalt ;)

Volwassen reactie. Maar goed er zijn voldoende topics over dit onderwerp. Lees deze rustig na en bedenk wat het betekent als iedereen steeds opnieuw een duur kado of langere periode korting zou krijgen.

Daarnaast krijgen trouwen klanten wel degelijk aanbiedingen en soms zelf een aanbieding op maat.


Beste Jeroen

Dank voor jouw reactie