Skip to main content

Goedendag,

Hier hetzelfde probleem: begin van de avond heb ik 1000 MB bijgekocht; de bevestigingsemail kwam redelijk vlot (om 19.30 uur), maar inmiddels is het 23.40 uur en op MijnKPN wordt niks bijgeschreven.

Ter info: ik heb geen MB-slurpers op de achtergrond aan staan.

 

Vriendelijke groet,

Lizeth

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @LizethH, ik heb dit voor je bekeken. De 1000 MB bundel is zo te zien wel succesvol geactiveerd op de 10e (om 19.29 om precies te zijn), dat is dus wel gelukt ondanks dat je 'm niet zag staan in MijnKPN. Ik heb ook even voor je gekeken hoeveel er nog over is van deze bundel, je hebt nog 661 MB daarvan over. 

Waar keek je in MijnKPN naar deze bundel, was dat in het startscherm of was je naar het abonnement zelf gegaan? 


Dankjewel, @Jasper, voor het nazien. Ik was er zelf al achtergekomen doordat m’n Google Maps en Kaarten van Apple het gewoon deden enz. 
 

De hele app van MijnKPN heb ik doorgezocht, maar ik kan het nergens zien.

 

inmiddels heb ik er de helft van verbruikt, want ik kreeg een sms’je, dus ik ben blij met die sms’jes, maar het zou fijn zijn als ik het ook in de MijnKPN-app ergens kon zien. Daar blijft nu staan dat ik nog 3 MB heb van deze maand; ook deels waarom ik vermoedde dat het wél goed was gegaan met de aanschaf van die extra MB’s.

 

Tip voor de volgende update van de app misschien?

In elk geval hartelijk dank voor de moeite.

Met vriendelijke groet,

Lizeth


Hallo @LizethH ,

Je kunt dat terugzien in de app door te kiezen voor "Alle bundels bekijken"

 

Zo kun je het terugzien in de Mijn KPN app.

 

 


De sms'jes helpen inderdaad @LizethH, maar ik ben het helemaal met je eens dat het in MijnKPN makkelijker is. Daar hoort het ook te staan, had je de optie waar Noordzee naar verwijst in zijn screenshot ook gezien en aangeklikt? Zag je de bundel daarbij ook niet staan?


Heel blij met jullie antwoorden, hartelijk bedankt @Noordzee en @Jasper !


Graag gedaan. :thumbsup_tone3:


Ik zie dat de app is aangepast en het nu gewoon gelijk in beeld komt bij het openen van het overzicht, echt super!