Skip to main content

Ik krijg een factuur omdat ik het nummer van de kpn gebeld heb, in totaal 12 minuten en een bedrag van 11 euro die ik moet betalen, omdat ik 11 minuten naar een geluidje moet luisteren omdat ik niemand te pakken krijg van de KPN, ik ben het hier echt niet mee eens!

Het nummer van KPN is 0800-0402. Dat nummer is gratis. Kunt u laten zien door middel van een schermafdruk van de factuur dat u voor dit nummer moet betalen? 


 


Het nummer van KPN is 0800-0402. Dat nummer is gratis. Kunt u laten zien door middel van een schermafdruk van de factuur dat u voor dit nummer moet betalen? 

 

@Roosxxx Welkom op het forum! Heb je al wat meer duidelijkheid. Het klopt inderdaad wat Nick aangeeft, je kan ons altijd gratis bereiken op 0800-0402. Met welk nummer heb je dan contact gehad?


 


Wat zuur.

1843 is niet van kpn. Dit is een doorschakeldienst die 1 euro per minuut rekent. 

Je hebt via GOOGLE gezocht op het nummer van kpn. Dan krijg je die dure doorschakel diensten. 

KPN kan dit niet kwijtschelden. Dat bedrijf brengt dit ook weer bij kpn in rekening. 

Volgende keer direct het kpn nummer bellen. Dat is nota bene voorgeprogrammeerd in de nummers van je mobiel met een kpn simkaart. En het 0800-0402 nummer is gratis. 

Als je dat voortaan gebruikt was dit een eenmalige tegenvaller. 


Zeker heel zuur dan haha en wat stom van mij. Bedankt voor de duidelijkheid! 

 


@Roosxxx Fijn dat er dan toch duidelijkheid is. Dat is inderdaad geen nummer van ons 😞 . Weet dat je ons altijd gratis kunt bellen op 0800-0402 en je kan uiteraard ook altijd een topic posten 🙂 .Â