Skip to main content

Mijn vrouw en ik hebben sinds jaar en dag zelfde abo bij KPN. Zij krijgt 13 GB extra als trouwe klant. Ik vind het vreemd dat ik die niet krijg ondanks het stellen van vragen via messenger.

Waarom krijg ik geen 13 GB extra ?

Hallo @ArnolddeB ,

KPN geeft momenteel aan een klein deel van de klanten extra GB’s. Dit geldt met name bij klanten die al heel lang een abonnement hebben waarvoor tegenwoordig een goedkopere versie voor is. Heeft iets met klantbehoud te maken. 
 

Maar dat betekent niet meteen dat alle andere klanten van KPN dan ook recht hebben op hetzelfde cadeautje. 
 
Klinkt wellicht wat vaag, maar KPN heeft wel vaker van dit soort pilots waarmee ze klanten binnenboord proberen te houden. 


snap het nog steeds niet, wij hebben hetzelfde abonnement en zijn tegelijkertijd jaren geleden klant van kpn mobiel geworden en gebleven. Waarom de een wel en de ander niet? blijf het raar vinden. Haar abo is telkens verlengd en loopt dit jaar af en mijn abo had ik door laten lopen en vorig jaar verlengd en loopt tor 22. beiden hadden onbeperkt bellen/sms en 2 GB.


Beste @ArnolddeB, welkom! Het klopt helemaal wat Noordzee zegt. We hanteren een bepaald aantal criteria om te bepalen wie dit wel of niet krijgt. Dat ligt onder andere aan het type abonnement, hoe vaak er contact op is genomen, etc. Het is daarom goed mogelijk dat binnen één huishouden de ene het wel krijgt en de andere niet. Gelukkig kunnen jullie met Compleet/Hussel voordelen wel onderling MB's delen!Â