Skip to main content

Hoi allemaal,

 

Ik heb op 11 febr een mail gehad van KPN waarin mij werd gezegd dat ik iedere maand 13 GB extra zou krijgen bij mijn abonnement als trouwe klant. Daarvoor zou ik niks hoeven doen.

Na een paar weken nog steeds niks te zien in mijn KPN dus gebeld naar de klantenservice. Ze weten daar van niks. Doorgestuurd naar KPN winkel in Eindhoven die zouden het uitzoeken per mail. Na een week heeft het nog niks opgeleverd en verwijzen ze me door om een klacht in te dienen!!!!

Iemand misschien ook zo'n mail gehad of weet wat ik nu nog kan doen?

Ook de chat lost niks op

 

Hi @Chantal 1981! Ik ben heel blij dat je hier aan de belt trekt, want wij zijn gelukkig wel op de hoogte van dit extra cadeautje! Ik vind het jammer om te lezen dat je een aantal keren contact met ons hebt gehad en het niet direct goed opgelost is: excuses hiervoor!

Ik wil graag voor je controleren wat de status is van deze databundel, om dat te kunnen doen ontvang ik graag via je Forum profiel jouw klantgegevens:

  • Klantnummer
  • Mobiele nummer waar het over gaat
  • Geboortedatum van de contractant

Als je hier een seintje geeft als je profiel ingevuld is, weet ik dat ik voor je aan de slag kan! Ik hoor graag van je! 


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


  • Klantnummer
  • Mobiele nummer waar het over gaat
  • Geboortedatum van de contractant

Heb deze gegevens in mijn profiel gezet en vraag mij af of deze 13GB bij mij actief is.

In de app zie ik er ook niets van.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Goed dat je hier navraag naar doet, @romeinen! Ik heb het voor je nagekeken en zie de bundel van 13GB extra sinds 12 maart 2021 geactiveerd staan! Staat de 13GB niet opgeteld bij het beschikbare tegoed (overzicht in MijnKPN)?