Skip to main content

Goedemiddag,

Ik heb een mailtje ontvangen, met daarin de melding dat ik elke maand 13 gig data extra cadeau zou krijgen. In de app stond de extra data ook bij mijn overgebleven data opgeteld, echter 2 dagen later stond mijn data opnieuw op 2 gig, en was er 99 MB verbruikt. Mijn data was dus helemaal gereset. Kunt u mij vertellen waarom dat gebeurt is? 

Hi @Sarijoen, ik kijk graag even met je mee zodat ik kan uitvogelen hoe het zit :slight_smile:

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren!


Goedemiddag,

Mijn gegevens heb ik hierbij ingevuld. 


Bedankt!

Ik ze dat je verlengd hebt en daarbij voor een bundel met 5Gb hebt gekozen. Dat nieuwe contract is ingegaan op 18 maart, waarna je ‘naar rato’ data hebt gekregen voor de periode 18 tot en met 31 maart.

De 13Gb die je van ons hebt ontvangen hoorde bij je abonnement met 2Gb, omdat is een naar verhouding relatief prijzig abonnement was hebben we de data hiervan verhoogd. Dat je nu verlengd hebt naar een ander abonnement, zorgt er voor dat die 13Gb niet meer van toepassing zijn :grimacing: na je verlenging, ben je dus iets goedkoper uit maar heb je ook flink wat minder data. Als je graag terug wil naar de oude situatie, wil ik je aanraden om zo snel mogelijk te bellen met 0800 - 0402 en dan de afdeling die over de opzeggingen gaat, hopelijk valt je verlenging nog te annuleren! (dit kan tot 14 dagen na het plaatsen van je bestelling)


Bedankt voor het uitzoeken.

 


Graag gedaan!