Skip to main content

Ik heb hetzelfde gehad< een bericht dat ik 13Gb extra kon krijgen, optie aangevinkt, heb zelfs een sms gekregen waarin werd gemeld dat abonnement was aangepast, echter tot op heden is er nog niets gebeurt helaas.

Hi @Enrico mascha, als de optie in MijnKPN staat, hoef je niks meer aan te vinken, je data is dan al toegekend :slight_smile: Ik wil verzoeken of ze dit opnieuw toe willen kennen aan je abonnement en dan moet je dus NIET een vinkje zetten want dan zet je de data weer uit. Zou je hiervoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren!


Hi Maja, Ik heb mijn profiel aangepast en het nummer erbij gezet.


Hi @Enrico mascha, als de optie in MijnKPN staat, hoef je niks meer aan te vinken, je data is dan al toegekend :slight_smile: Ik wil verzoeken of ze dit opnieuw toe willen kennen aan je abonnement en dan moet je dus NIET een vinkje zetten want dan zet je de data weer uit. Zou je hiervoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren!

Ik heb het aangepast, alvast bedankt! groetjes Mascha


Bedankt @Enrico mascha,

Ik heb heb verzoek doorgezet en zal een berichtje krijgen als de data weer toe is gevoegd, zodra dat het geval is laat ik het hier direct weten :blush:


De data is weer toegevoegd :blush: Als je dit nu weer in de app ziet staan, is alles in orde en hoef je dus niets meer te doen!


Hi,
Ik heb inderdaad precies hetzelfde probleem. Zelfs nu met de nieuwe maand heb ik helaas nog steeds maar 2 GB.
Ik heb mijn mobiel nummer in het opmerkingsveld van mijn profiel gezet.
Alvast bedankt voor het terugzetten!
P.S. Het is een geweldig kado!


Hi @Padsoft, top dat je direct al je gegevens in hebt gevuld, ik heb het verzoek doorgezet om ook voor jou de data weer aan te zetten! Ik geef je een seintje als het er weer bij staat, je hoeft dan dus niets meer te doen in de app want anders zet je de bundel weer uit :wink:


Snetverjekkels:disappointed: . Wat is dat weer willekeurig.

Heb al sinds 1999 onafgebroken GSM en nu, sinds 11 maanden, 4G bij KPN. Wanneer komen klanten voor dit extra in aanmerking , @Maja_ ?
Heb net in MijnKPN gekeken maar niets van dat al...


I also had the same problem - I added the 13 gb as a free extra option yesterday and was told that it would take effect in one hour, but my data plan is still not changed. Could you please help check it out? Thanks.


Dit gaat om klanten met een relatief oud abonnement @PeterG, volgens mij zijn nu de abonnementen aan de beurt waarbij men rond de €25,- betaalt voor 2Gb. Door deze extra data toe te kennen, passen de databundel en de abonnementsprijs weer iets beter bij elkaar :slight_smile:

I also had the same problem - I added the 13 gb as a free extra option yesterday and was told that it would take effect in one hour, but my data plan is still not changed. Could you please help check it out? Thanks.

Is the 13Gb option is visible in your MijnKPN account, it’s already activated. By ‘adding’ it, you actually deactivate the option :wink:

Can you please update your profiel and give me a heads up if you’ve done so? I can get someone to activate it again! 


Vorige maand 13 GB extra ontvangen maar deze maand niet,klopt dat?

 


I added the option early this month, either the 1st or 2nd of March. I checked my acocunt and the 13 GB seems to have been added on Friday. Thank you.


I added the option early this month, either the 1st or 2nd of March. I checked my acocunt and the 13 GB seems to have been added on Friday. Thank you.

Awesome! :ok_hand_tone2:  Enjoy your extra Gb's!

Vorige maand 13 GB extra ontvangen maar deze maand niet,klopt dat?

 

Dit zou niet moeten kloppen, zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren.


Heb mijn gegevens ingevuld.


Bedankt @Esther65, ik zie dat de 13Gb bundel inderdaad niet meer actief staat. Heb je hem ‘aangevinkt’ in MijnKPN? Zo ja, dan heb je hem in werkelijkheid gedeactiveerd, wat de verklaring kan zijn hier. Als je helemaal nergens op hebt geklikt in MijnKPN hoor ik het ook heel graag, dan kan ik een onderzoek opstarten naar waarom de bundel bij jou inactief is geworden.


Geen idee of en wat ik aangevinkt heb en/of eventueel verkeerd gedaan heb Maja,kreeg een SMS en er stond iets in de KPN app over 13GB extra en volgens mij of ik hier gebruik van wilde maken .

 


Okido, ik ga in ieder geval vragen of ze deze databundel opnieuw aan willen zetten bij jou, als je hem over een paar dagen weer in MijnKPN ziet staan hoef je dus nergens meer op te klikken, hij staan al actief zodra je hem ziet staan :blush:


Hartelijk dank Maja,fijn!

 

Zal het laten weten als het gelukt is.💐


Graag gedaan hoor, hopelijk zie je de extra Gb's er snel weer bij staan :blush:


Het is bijgeschreven Maja,nogmaals hartelijk dank!

 

Gr.Esther


Super! Heel veel plezier met je extra Gb's :smiley:


Ik kom er niet uit.

Mijn dochter haar gratis 13gb zijn weg. Per ongeluk aangevinkt, wat dus niet moest (lees ik hierboven).

Maar als ik via facebook messenger mijn probleem uitleg krijg ik te horen dat ik het niet krijg.

Ik zou het erg fijn vinden als mijn dochter de gratis gb weer toegevoegt krijgt.

En waarom heeft zij dat wel maar ik niet op mijn abbo.

Ze staan beide lop mijn naam.

 

Mvg mama louise en dochter noël


@Mama-louise 

Wat vervelend. Begrijp dat het in de app wat verwarrend vermeld is waardoor uitzetten (te) snel is gebeurd.

Heb je al je gegevens al ingevuld in je profiel op het forum? Dan kan een moderator je daarop vinden in de systemen en het weer aanzetten. Omdat je meerdere 06 nummers op je naam hebt staan vermeld het betreffende nummer even in het vakje persoonlijke opmerkingen :wink: .

Pssst, onderaan Profielpagina ingevulde opslaan.


@PeterG mijn gegevens staan in mijn profiel. Ik wacht geduldig af. En als ze vragen hebben dan beantwoord ik ze. Via fb messenger begrijpen ze me niet helemaal.


Hi @Mama-louise, jammer dat je via Facebook een collega hebt getroffen die blijkbaar nog niet op de hoogte is van de extra Gb's die we toekennen aan bepaalde klanten :slight_frown:  Ik ga je verder helpen in je eigen topic! :relaxed: