Skip to main content

Goedendag!

 

Gisteren een mail gekregen dat er op het mobiele abonnement 13gb gratis bij komt, elke maand. Dit heb ik aangevinkt in mijn kpn om het in te laten gaan… maar ik zie er nergens iets van terug… Gaat dit volgende maand in of heb ik iets verkeerds gedaan?

 

Groetjes,

Monique

Was dat geen spam? Waarom zou KPN u zomaar 13 gb gratis geven? Omdat ze u leuk vinden ofzo?


Lijkt mij geen spam, als je het ook aan kunt vinken in mijnkpn… en ja ik ben leuk😜


Was dat wel echt MijnKPN? Was dat niet een nepsite waarop u ingelogd bent?


Nee, afkomstig van campagne@kpn.com

gecheckt en is legitiem…

Via mijnkpn ingelogd, de gratis 13gb aangevinkt en daarna gebeurde er niks😅

 

deze mail;

 


En klant van tele2...


@HGD Hoezo?


@HGD Hoezo?

Linksboven op uw schermafdrukken staat "Tele2". Maar u zult nog een ander toestel hebben met wel een KPN abonnement zeker?


Ja klopt, ik heb zelf een tele2 abonnement, mijn zoon heeft kpn mobiel😌


Hi @Monique de Pruis!

Ik geloof direct dat jij heel leuk bent, maar het gaat hier om een behoorlijk forse bundelverhoging en we zijn hier (nog) niet op de hoogte van deze actie :wink: Het mailtje lijkt van ons afkomstig te zijn, daarom wil ik hier graag even induiken om te zien hoe het zit!

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren. Ik stuur je ook even een privébericht met een aanvullende vraag :relaxed:


@Maja_ 

 

Gegevens aangevuld!


Bedankt @Monique de Pruis, ik heb een hengeltje uitgeworpen en kom bij je terug zodra ik beet heb :blush:


Super, alvast bedankt Maja!


@Monique de Pruis 

Wat betaal jij nu maandelijks voor jouw abonnement van 2GB? 

Want KPN heeft een tijd geleden de bruto prijzen verlaagd van de mobiele abonnementen en het zou zomaar kunnen dat je nu hetzelfde betaalt als nieuwe klanten met 15GB. (27,50 bruto en eventueel 22,50 na aftrek van KPN Husselkorting.)  

 

 


@Noordzee  2gb met onbeperkt bellen en smsen… €25,53-, ik betaal sinds December blijkbaar €0,53-, meer per maand zag ik net… vreemd dan als ze de bedragen verlaagd hebben!


@Noordzee  2gb met onbeperkt bellen en smsen… €25,53-, ik betaal sinds December blijkbaar €0,53-, meer per maand zag ik net… vreemd dan als ze de bedragen verlaagd hebben!

Dat is exclusief toestelkosten? 


Kijk @Monique de Pruis ,

Dat bedoel ik dus. Jij betaalt nu fors meer dan de huidige prijs. Dus KPN gaat jou gewoon het aantal GB's geven wat je tegenwoordig ongeveer krijgt voor het bedrag wat jij nu maandelijks betaalt. 

 

  


@Nick83 

Klopt… duur abonnementje he?! Gelukkig kunnen we over een paar maand veranderen!

 


@Noordzee 

Maja is het aan het uitvissen voor mij!

Ik vind het alleen zo vreemd dat ik er niks over terug kan vinden in mijnkpn… en de GB’s zijn nog hetzelfde.

Ben blij dat we straks kunnen verlengen, want dit zijn absurde bedragen voor 2gb per maand😒

 


Het rare is ook dat er een andere kleur groen dan het huidige 'kpn-groen' wordt gebruikt. Dit is meer ptt telecom groen.

Ook spreekt kpn van kado en kadootje en niet cadeau…

 


Het rare is ook dat er een andere kleur groen dan het huidige 'kpn-groen' wordt gebruikt. Dit is meer ptt telecom groen.

Ook spreekt kpn van kado en kadootje en niet cadeau…

 

Ja... ik heb ook het idee dat het niet helemaal klopt. Maar we horen het vanzelf van @Maja_.


Nou, het klopt als een bus!

@Monique de Pruis als het goed is, staat de data er nu weer in, kan je dat eens controleren?

Kijk @Monique de Pruis ,

Dat bedoel ik dus. Jij betaalt nu fors meer dan de huidige prijs. Dus KPN gaat jou gewoon het aantal GB's geven wat je tegenwoordig ongeveer krijgt voor het bedrag wat jij nu maandelijks betaalt.   

Dit is inderdaad ongeveer waar het op neer komt, een deel van onze klanten met de wat oudere abonnementen betaalt relatief veel voor een wat kleinere bundel en die geven we nu extra data zodat het iets meer overeen komt met de huidige abonnementen :slight_smile:


@Maja_ 

Ik heb hem weer “aangezet” benieuwd of het nu dan ook werkt!


Als je hem ziet staan, staat hij al aan dus als je iets doet met het vinkje zet je hem weer uit, zo is mij zonet verteld :thinking: Ik ga vragen of ze hem opnieuw aan willen zetten en dan zelf dus even niks doen in MijnKPN, dan zou het goed moeten komen!


@Maja_ 

Aha, oke…. normaal als je iets aanvinkt zet je het aan🤣 ik doe niks nu en hou het in de gaten!


Ik geef even aan ze door het het niet zo duidelijk is als men denkt :wink:  Zie jij de data nu ook daadwerkelijk terug inmiddels?