Skip to main content

Goedemorgen,

 

Ik heb een mobiel abonnement afgesloten van €14,- per maan met 2=2 GB 4G internet en 150 min bellen  en geen aansluit kosten.

Ik zie echter op mijn eerste factuur dat er staat 2=2 GB, 5G, en 150 belminuten voor €16.50 en €25,- voor aansluitkosten.

Hoe kan dit gecorrigeerd worden. 

PG

Hussel korting zeker niet geactiveerd?

Dan snel activeren in je MijKPN account zodat het de volgende factuur wel goed gaat, als je er tenminste recht op hebt.


Welkom op ons forum @p.geurts2 en goed dat je even aan de bel trekt.

Ik wil graag even met je meekijken, zou je hiervoor je forumprofiel kunnen invullen met de gegevens die ik nodig heb om je verder te helpen?
Geef je hier nog een reactie zodra je dat klaar hebt zodat ik op onderzoek uit kan gaan voor jou? :mag:


Beste Nico,

profiel is ingevuld,

 

grtn,

P.Geurts

 


Beste Nico,

profiel is ingevuld,

 

grtn,

P.Geurts

 

Dankje!

Ik zie dat er inmiddels ook al telefonisch contact is geweest en het goed is gekomen met de aansluitkosten. Ik heb het laatste puzzelstukje ook nog voor je geplaatst en dat is jouw abonnementen aangemeld voor de husselvoordelen (je hebt hier inmiddels bericht van ontvangen)
Als er verder nog vragen zijn dan verneem ik dat graag en anders wens ik je alvast een hele fijne Koningsdag toe!


Super Nico,

dankjewel.

grtn,

  1. Geurts

 

 


Ik heb net een maand een abonnement aangesloten bij KPN en in me 1e factuur zijn 2 incasso’s gedaan. De incasso van de 1e maand en 2e maand. Kan iemand uitleggen waarom ik mijn maand vooruit betaal?


Is niet normaal, ik betaal over de afgelopen maand, de vaste kosten plus de extra meerkosten die je gemaakt hebt afgelopen maand.

 

 


Is niet normaal, ik betaal over de afgelopen maand, de vaste kosten plus de extra meerkosten die je gemaakt hebt afgelopen maand.

Je betaald bij KPN altijd vooruit. Dat wil zeggen: Als je bijvoorbeeld op 10 januari de factuur krijgt, dan staan daar de kosten van het abonnement voor januari op. En de extra kosten van december.