Skip to main content

Heb net 1000 mb bijgekocht. Jullie geven aan dat het verwerkt is maar zie het niet terug in mijn kpn

Hoi @Jannestv, welkom bij ons op het forum. Als je een bundel bijkoopt verwacht je natuurlijk dat je die ook kunt zien in MijnKPN. Zie je die op dit moment nog steeds niet, of is het inmiddels bijgewerkt? Als dat niet zo is kan je jouw forumprofiel volledig invullen, met aanvullend bij "Persoonlijke opmerkingen” ook de laatste 3 cijfers van de IBAN. Als je daarna hieronder een seintje kunt geven kan ik met je meekijken.


Dag Jasper. Ik begrijp het niet helemaal. Nadat ik had bijgekocht zag ik het niet in mijnkpn.  Gebeld met de klantenservice. Die vertelden mij dat het even kon duren.  Gisteravond weer gebeld gaf een medeweker aan dat het niet on beeld komt maar dat je op de hoogte wordt gehouden als je 25 of 50 procent hebt gebruikt. Ik vind het vreemd. De een zegt dit en de ander dat. Ik wil gewoon mijn tegoed zien in mijn kpn. Ook wat ik heb bijgekocht. Moet toch mogelijk zijn


Ik kan er nog niets meer over zeggen @Jannestv, in zie nog geen gegevens op je profiel staan, daardoor kan ik niet met je meekijken, Zou je dat alsnog kunnen invullen en het laten weten als je dat hebt gedaan hebt.