Skip to main content

Ik krijg sinds gisteren een foutcode als ik mijn gratis bundel wil inschakelen. De foutcode 52094, ook via de sms geeft hij dit aan. Ik heb onbeperkt data. Ook op een andere telefoon dezelfde technische fout. Hoe kan dit?

Hoi @Dorry1961, welkom op het forum! Sorry voor de late reactie, het is nogal druk. Ervaar je nog steeds problemen? Zo ja, kun je aangeven om wat voor gratis bundel het gaat? Je geeft aan dat je onbeperkt data hebt. Als die extra bundel een databundel is, dan is dat waarschijnlijk de reden dat het niet werkt. Je hebt dan immers al onbeperkte data.


Ik heb onbeperkt data en daar krijg je 5 gb per dag en daarna moet je elke keer aanvinken bij 1 gb bijbestellen en dit kost me niks. Alleen die gaf storing zowel op mijn kpn als via de sms. Ik heb 2x gebeld, de eerste keer zei die mevrouw dat ze het daar ook niet voor me kon aanzetten en ik moest het de volgende dag maar proberen. De dag erop weer gebeld met kpn en die meneer snapte er zelf niks van. Hij vroeg of hij me even in de wacht mocht zetten.  Ik heb 25 minuten aan de lijn gewacht en hierna werd het contact verbroken. Sorry KPN maar dit vond ik echt schandalig.  Als ik zo behandeld wordt en telefonisten die je net behandelen of je dom bent, twijfel ik of ik wel bij KPN moet blijven. Ik heb alles bij KPN, maar ik twijfel nu hierover. 


Dank voor je toelichting, Dorry. Ik begrijp wat je bedoelt nu. Vervelend dat dit niet werkt, en dat het contact met de klantenservice ook niet ideaal is verlopen. Is het inmiddels gelukt? Zo niet, zou je nog je 06-nummer in je  forumprofiel willen vermelden. Laat hier even weten als je dit gedaan hebt, dan kijk ik het verder na.


Je hebt nog niet weer gereageerd, Dorry. Ik heb inmiddels duidelijk dat er een storing is geweest met het aanvragen van de extra bundel. Dit is inmiddels ook al weer opgelost. Het zou nu dan ook weer goed moeten werken. Mocht je toch nog problemen ervaren, laat het weten en vul je forumprofiel verder in.


Hallo Erik

 

Gelukkig doet de gratis extra  bundel aanvragen het op dit moment weer goed. 

 

Groetjes Dorry