Skip to main content

Ik heb een abonnement met onbeperkte data en 150 minuten bellen. Helaas ben ik daar bijna doorheen. Nu heb ik 1GB NL extra bundel aangezet, maar het is onduidelijk of dit nu ook voor belminuten is? In mijn.kpn is het niet zichtbaar dat er extra belminuten bij zijn gekomen, ook niet na een uur wachten. En extra belminuten kopen NL-EU 250 bundel is helaas niet mogelijk (wordt gezegd). Hoor graag, ik wil geen 23ct per minuut hoeven te betalen.

1 GB is data en niet om belminuten mee te krijgen.

(wel eventueel via apps welke bellen via netwerk mogelijk maken)


Hi Bra, welkom hier. 

Ik haak hier even op in. Heb je een van deze bundels? Dan zijn dit namelij kof Mb's of minuten. 

 


:astonished: Waarom niet voor 1 eurotje per maand meer onbeperkt bellen/sms??? Dit kun je zo aanpassen bij je Hussel. Gaat echter alleen per kalendermaand in.

Als je dat nu aanpast heb je v.a. 1 feb. voortaan onbeperkt bellen/sms :wink: .


Dankjewel voor jullie antwoorden, de 1GB is me nu duidelijk. De suggestie die jullie doen leken mij ook een goed idee, maar helaas.

Even een extra bundel aanzetten, dat kan helaas niet. Door KPN is mij verteld dat ik dit niet kan omdat ik een hussel-abonnement heb. Ook mij abonnement omzetten per 1 feb lukt niet, blijkbaar omdat je in de eerste maand niets mag wijzigen. Het klopt dat ik sinds 1 januari mijn abonnement heb aangepast, maar ik ben al jaren bij KPN en daarbij wil ik iets extra's, dus het is mij een raadsel waarom dit niet kan. En voor de medewerker van KPN die ik hierover sprak ook.

De volgende stap om verder te komen is om een klacht in te dienen, was het advies…. we zouden binnen 3 dagen worden teruggebeld. Inmiddels zijn we 7 dagen verder. Ik vrees nu dat dit niet voor 1 februari geregeld is, en zou dat dan betekenen dat ik opnieuw een maand moet wachten voor het aanpassen van mijn abonnement? Kun jij iets voor mij betekenen moderator, Alex-P? 


Nee, helaas niet. Bij het verlengen van je contract ga je een nieuw contract aan, in die eerst maand lukt die verhoging niet. Ik verwacht ook dat dat het antwoord zal zijn. 

Het is mij niet duidelijk waarom je niet een extra bundel aan kunt zetten. Waar loop je precies vast? 


Dus een wijziging per 1 feb kan niet?


Niet binnen de eerste maand, daarna kun je het 1 keer per maand naar wens aanpassen. Zowel naar boven als naar beneden. 


Aangezien extra bundels (die met bellen/sms) bij Onbeperkt Data dus niet kunnen zal je nu verder moeten bellen à 23 cent per minuut, dat kan nu niet anders. En pas per 1 maart je abo aanpassen met ook onbeperkt bellen/sms, wat ik ten zeerste aanraad want dat is heel relaxed.

Per 1 februari gaat je nieuwe belbundel van 150 minuten weer in. In februari abo aanpassen. En dan dus per 1 maart onbeperkt bellen/sms???

Blijft mij bevreemden waarom je met het abonnement wel Onbeperkt Data maar niet onbeperkt bellen/sms hebt genomen. Met onbeperkt data maakte dat 1 eurotje toch niet veel meer uit? 
Juist omdat ik een beperkte beurs heb heb ik onbeperkt bellen/sms genomen :wink: . Iets meer betalen om véél te besparen. Data gebruik ik bijna alleen thuis, dus ik heb de kleinste data-bundel (2 GB) momenteel.