Skip to main content

Ik heb mijn abonnement verlengd. En heb nu gekozen voor unlimited data. Ik heb dit nu een paar dagen. En krijg een mail dat mijn data op is. En bij moet bestellen. Hoe zit dit?

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid​​

Krijgt u een sms dat u vandaag de 5gb hebt opgemaakt? Na 5gb kunt u kosteloos 1gb keer op keer bijbestellen.


Ja ik zag het inderdaad in de sms. Maar het is niet erg als ik dit elke dag dus doe? Voordat ik met een rekening zit:) dankjewel voor je snelle antwoord!


Wat staat er precies in die sms?

 

Alles over onbeperkt mobiel internet

Met Unlimited Data van KPN heb je beschikking over onbeperkt internet. Mobiel streamen, gamen, werken en altijd verbonden blijven. Hieronder lees je meer over MB's delen of het toevoegen van extra GB's. Zo haal jij het maximale uit jouw mobiel internet, onbeperkt.

Extra internet

Als je op één dag meer dan 5 GB data gebruikt, kun je zo vaak als je wilt 1 GB extra toevoegen via sms of MijnKPN.

Naar MijnKPN


“Beste klant, u hebt nu 100% verbruikt van uw 5 GB dagbundel. Vanaf nu verlagen we de internetsnelheid. U kunt blijven internetten zonder buitenbundelkosten. Wilt u direct weer internetten op maximale snelheid? Zet dan de Gratis 1 GB NL extra bundel aan in de MijnKPN app. Of sms NL1000 AAN naar 1266. Hebt u al een extra bundel? Dan gebruikt u deze vanaf nu automatisch op de maximale snelheid. Groet, KPN”


Ik zie het woord gratis staan.


 

Is onbeperkt internet écht onbeperkt?

Ja. Per dag kun je onbeperkt internetten. Gebruik je meer dan 5 GB in 1 dag? Dan kun je zo vaak je wilt 1GB extra activeren via sms of MijnKPN om weer op volle snelheid te internetten. Als je wilt activeren met sms, stuur je NL1000 AAN naar 1266.

MB’s delen

Heb je meerdere KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde huisadres? Met Unlimited Data kun je jouw MB’s delen. Per maand kun je maximaal 25 GB delen met andere simkaarten in het huishouden.

Unlimited Data in Europa

Per maand kun je maximaal 25 GB roamen in de EU. Gebruik je meer dan 25 GB? Dan verlagen we je internetsnelheid naar 64 Kb/s downloadsnelheid en 32 Kb/s uploadsnelheid, maar blijf je natuurlijk gewoon bereikbaar

bron: https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/unlimited-data.htm


Ik vind het een beetje raar dat ik elke keer extra moet aanvragen met een unlimited data abonnement.

10gb kunnen gebruiken tot het op is en dan voor elke     2 gb een berichtje moeten sturen er onhandig


@Plug90 het is net als bij onbeperkt spareribs eten. Dan moet je ook iedere keer een ribje bestellen.  Mobiel is beslist geen vervanging voor de vaste verbinding.  Het mobiele netwerk kan dat niet aan.


Helemaal eens. 

2gb per keer is te weinig,  als ik een film aan het kijken/streamen ben.... erg irritant…

Doe het dan per 10 gb.…