Skip to main content

Zowel voor mijzelf als voor mijn vrouw een nieuw abonnement afgesloten.  Sim only 2+2 G voor 15,00 per maand. Beide facturen wordt 17,50 berekend ????

 

Gaarne reactie


Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Daar moet de husselkorting nog vanaf. Een KPN medewerker kan dat regelen. U moet echter wel ook internet thuis hebben van KPN. Heeft u dat?


Wij hebben inderdaad internet en vaste telefoon van KPN. Het gekke is dat op de bevestiging het wel goed vermeld staat. Hoe kom ik in contact met medewerker KPN, zie nergens meer een telefoonnummer staan.

 


Geduld hebben, dan reageert hier van zelf een KPN medewerker. Anders bellen naar 0800 0402.


Hoi @kuitc, ik kijk graag even met je mee! Of heb je al contact gehad met mijn telefonische collega's?
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Beste Thomas,

Doe zo even mijn profiel bijwerken maar het betreft ook mijn vrouw, kunnen wij misschien op een andere manier communiceren.


Heb proifiel bijgewerkt en het klantnummer van mijn vrouw in het vakje “over mij” geplaatst.

 

hoop dat het werkt


Bedankt voor je gegevens @kuitc, zoals Nick83 hierboven al noemde ging dit om de Husselkorting. Ik zie de kortingen gelukkig al goed staan sinds 2-12, helaas was de factuur toen al aangemaakt en ontbrak daar de korting dus nog op. Jullie beide abonnementen zijn nu gewoon €15 zoals afgesproken! De gemiste korting zal op de volgende factuur in mindering gebracht worden.


O.K. bedankt, fijne dagen


Graag gedaan hoor! Jij ook!