Skip to main content

Ik wilde nummerbehoud doen van tmobile naar kpn met een onbeperkt bellen+onbeperkt internet. Ik was contractvrij maar door kpn/tmobile was er besloten dat pas per 28-8 mijn nummer overgenomen kon worden, ivm een maand opzegtermijn. Na een hoop heen en weer gebeld te hebben, heeft tmobile mijn nummer eerder vrijgegeven. Omdat er al een nummerbehoud aanvraag liep zou deze geannuleerd worden en zal er een nieuw contract met nummerbehoud worden aangevraagd. Nu heb ik ineens 2 contracten op mijn naam terwijl er maar 1 de bedoeling is met nummerbehoud. Dar heb ik afgelopen week weer over gebeld, dat simmetje met kpn nummer zou worden annuleer, maar was niet goed gegaan. Ze zoude dat contract opzeggen en ik zou daar een bevestiging van ontvangen. Niks ontvangen. Kunnen jullie checken en dit verder in orde maken dat ik geen 2 contracten meer op mijn naam heb? Ik wil graag mijn nummer houden van tmobile. 

Hi @Nikky1979, welkom bij ons.

Ik kijk dit graag voor je na. Als ik het goed begrijp heb je nu 2 telefoonnummers en 2 abonnentsnummers. Zou je deze beide in je KPN profiel willen invullen en duidelijk aan willen geven welke de juiste is en welke opgezegd moet worden? 

Ik hoor graag van je. 


@Alex_P Hoe krijg ik dat voor elkaar? Ik heb wel al gegevens ingevuld in mijn profiel maar ik weet niet waar ik mijn verhaaltje kwijt kan. Het nummer dat in mijn KPN staat maar niet wil houden is *********** klantnummer ***********. Ben nieuw op het forum en ben nog aan het ontdekken hoe het werkt. Er zijn als het goed is ook notities gemaakt hierover


Admin: gegevens verwijderd ivm privacy


Het nummer is aangemaakt omdat de aanvraag van mijn nummerbehoud in eerste instantie niet goed was gegaan. Die zou eigenlijk geannuleerd worden en een nieuwe aanvraag gemaakt worden. Daardoor staan er nou 2 contracten op mijn naam. Nummer en contract voor ********** zou voor mij geannuleerd worden. Dat kaartje heb ik ook helemaal niet gebruikt. 


Admin: gegevens verwijderd ivm privacy


Hi @Nikky1979!

Mijn lieve collega Alex is op dit moment afwezig, dus ik stuur jou een reactie. 

Twee abonnementen lijkt mij teveel van het goede: jammer maar vooral vervelend dat de annulering niet correct verwerkt is. Ik heb bij deze een melding doorgestuurd naar onze afdeling Klantenreacties. Zij zullen contact met jou opnemen en het verder afhandelen. Ik verwacht dat zij dit binnen 3 werkdagen zullen doen. Geef je hier een update als je contact hebt gehad met hen?Â