Skip to main content

Ik probeer de facturen behorend bij 1 van de nummers te vinden. Dat lukt niet. Van de ander krijg ik het netjes elke maand per mail. Bij inloggen op mijnkpn is slechts 1 nummer te vinden. Hoe krijg ik het elkaar om een tweede nummer in mijn kpn toe te voegen? En vooral, de factuur te ontvangen?

 

Hi @Jo Jan, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Oh, dat is niet de bedoeling. Je zou ten alle tijden je abonnementen moeten kunnen inzien / wijzigen. Dat geldt ook voor de facturen. Heb je beide 06-nummers gekoppeld in MijnKPN? Zo niet, dan kan je dat sowieso nog even regelen door op de website in te loggen en te kiezen voor koppelen product > mobiel.

Wat betreft de facturen, die zouden ook per e-mail moeten komen indien wij het juiste e-mailadres hebben. Daar wil ik nog wel even in duiken! Wil je daarvoor jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer(s) (bij persoonlijke opmerkingen)? Geef een seintje wanneer dat gelukt is, dan ga ik voor je kijken.


@Jo Jan ik heb helaas niks meer van je gehoord. Kan ik hier nog bij helpen of heb je van het andere 06-nummer inmiddels ook facturen ontvangen?


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is.  Anders weet je ons te vinden!