Skip to main content

Goedemiddag,

 

Ik ben onlangs een contract aangegaan met KPN TV, Internet en mobiel. Het contract voor TV en Internet gaat in per december. Mijn mobiele abonnement loopt af in februari. Deze zou dan nu nog niet in moeten gaan. Nu heb ik 2 simkaarten van jullie ontvangen voor hetzelfde abonnement. Ik zou de sim kaart alvast moeten activeren voor nummerbehoud, maar waarom 2 simkaarten?

Goedemiddag,

 

Ik ben onlangs een contract aangegaan met KPN TV, Internet en mobiel. Het contract voor TV en Internet gaat in per december. Mijn mobiele abonnement loopt af in februari. Deze zou dan nu nog niet in moeten gaan. Nu heb ik 2 simkaarten van jullie ontvangen voor hetzelfde abonnement. Ik zou de sim kaart alvast moeten activeren voor nummerbehoud, maar waarom 2 simkaarten?

 

Gr

Lenny

 

*Admin edit, je had hier al een topic voor. Reactie verplaatst. 


Hallo @LennyM, leuk dat je ook met mobiel voor KPN gekozen hebt! 💚

Heb je toevallig DUO sim besteld? Dan klopt het dat je 2 simkaarten hebt gekregen.

Heb je dit niet besteld, dan is het mogelijk een fout van het systeem geweest dat je 2 simkaarten hebt ontvangen. Je kunt dan het beste telefonisch contact met ons opnemen voor het activeren van de juiste simkaart. Je kunt ons bereiken op 0800 0402.