Skip to main content
Beantwoord

2-staps verificatie Samsung werkt niet want eSIM moet nog geactiveerd worden: wat nu?

• December 17, 2025
  • 3 reacties
  • 18 keer bekeken

Dave Nuij
Nieuwkomer

Ik heb een nieuwe telefoon die wil ik instellen maar dan moet ik een 2staps verificatie doen bij me Samsung account. Maar kan geen sms ontvangen omdat ik mijn e sim nog moet activeren. Dus dan moet je inloggen bij kpn met wederom een 2staps verificatie via sms... Maar kan dus geen sms ontvangen en bellen kan ik ook niet naar de klantenservice omdat ik dus die sim niet kan instaleren. Begin langzaam door te draaien…

Wie kan mij helpen 

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Ik wil wel even met je meedenken, ​@Dave Nuij 😊

Om je nieuwe e-sim te installeren moet je verbonden zijn met wifi. Is dat al gelukt?

Als je geen sms’jes kunt ontvangen: heb je je oude simkaart al verwijderd of heb je je oude telefoon niet meer? Geen zorgen, dat is meestal geen probleem. Via deze pagina kun je stap voor stap je e-sim installeren:

E-sim installeren

Hopelijk helpt dit en ben je snel weer bereikbaar! Laat je weten of je uit de loop bent gekomen?

3 reacties

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • December 17, 2025

Ik wil wel even met je meedenken, ​@Dave Nuij 😊

Om je nieuwe e-sim te installeren moet je verbonden zijn met wifi. Is dat al gelukt?

Als je geen sms’jes kunt ontvangen: heb je je oude simkaart al verwijderd of heb je je oude telefoon niet meer? Geen zorgen, dat is meestal geen probleem. Via deze pagina kun je stap voor stap je e-sim installeren:

E-sim installeren

Hopelijk helpt dit en ben je snel weer bereikbaar! Laat je weten of je uit de loop bent gekomen?

Dave Nuij
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 17, 2025

Ja ben verbonden met de wifi maar ze hebben vanmiddag van de verzekering mijn oude toestel opgehaald en die moest ik resetten. Toen kreeg ik dus een ander toestel.

Dave Nuij
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 17, 2025

Hij zegt dat mijn gegevens niet kloppen snap er niks van