Skip to main content

Beste KPN

 

Ik ben de laatste tijd enorm geschrokken van de slechte service van de KPN.

Ik beland van het ene probleem in het ander en er wordt totaal geen oplossing geboden.

 

Ten eerste ontstonden er ongeveer 2 maanden geleden problemen tussen de bij jullie aangekochte iPhone 11 en het KPN netwerk.

Ik krijg alleen nog maar verbinding met het Edge netwerk, met als gevolg enorm slecht internet. De helft van de tijd als ik gebeld wordt gaat hij direct naar voicemail. Dit probleem is nog steeds niet verholpen. Sporadisch krijgen we een berichtje waarin staat dat het probleem nog steeds niet is opgelost en dat met nog met het onderzoek bezig is.

 

Mijn abonnement liep ongeveer 2 weken geleden af, nu dacht ik, om van de problemen af te zijn verleng ik maar met een nieuw toestel.

Kosten 776,83 euro voor het toestel, voor eigen rekening.

Een dag na de bestelling kreeg ik bericht (van de KPN en Postnl) dat hij onderweg is. Vervolgens, nu twee weken later is hij nog niet bezorgd.

Na navraag met de Postnl gaven zij aan dat dat niet goed was en dat ik contact moest opnemen met de afzender zodat zij stappen konden ondernemen. Na een uur aan de telefoon te hebben gehangen en drie personen bij de KPN te hebben gesproken, kwam men niet verder dat het toestel nog niet verstuurd was. Gefrustreerd heb ik opgehangen. Ik heb daarna via Facebook iemand van de KPN gesproken, die zei dat er onderzoek naar gedaan zou worden. Dit zou wel 5 werkdagen duren. Er zou via de mail contact worden opgenomen.

 

Tot mijn verbazing, nu 5 werkdagen later, krijg ik ineen een mail dat mijn bestelling is geannuleerd. Geen verdere uitleg of excuses of wat dan ook. Ik heb nooit gevraagd om de bestelling te annuleren. Waarom wordt er niet gewoon een nieuw toestel gestuurd.

 

Mijn geduld is echt op, hoe gaat dit opgelost worden?

 

Met vriendelijke groet,

Hoi @Mir_76 en welkom op het forum. Jeetje, dat is een flinke dubbele tegenslag. De iPhone 11 problemen lopen inderdaad nog steeds, dan heb je een nieuw toestel gekocht en wordt die ook niet geleverd. 😥 Erg vreemd dat de verzending zo stroef verliep. Als de aanvraag nu geannuleerd is dan kan ik je alleen adviseren om de bestelling opnieuw te plaatsen. Kijk hiervoor in je MijnKPN of die aangeeft dat je weer kunt verlengen, dan kun je hem ook via je MijnKPN opnieuw bestellen. Of telefonisch via 0800-0402, doordeweeks tussen 8:00 - 20:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00, mocht je telefonisch contact prettiger vinden. Ik kan geen mobiele bestellingen plaatsen, dus ik hoop dat via één van die wegen lukt en dat je het nieuwe toestel nu snel in huis hebt.