Skip to main content

ik heb een aantal maanden geleden mijn abonnement gewijzigd naar een totaalbedrag vanĀ 15 euro. nu wordt er al drie maanden 20 euro afgeschreven. ik zou graag 15 euro terug en een correcte maandprijs. hartelijk dank.

Hallo @jarbatĀ ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 5 euroĀ korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd.Ā ErĀ wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is.Ā Voor het aanmelden van jouw producten voor deĀ voordelenĀ vanĀ KPN CompleetĀ ofĀ KPN HusselĀ (dat is afhankelijk van hoeĀ oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina:Ā kpn Hussel aanmelden

Ben/was je een oudĀ Telfort-klantĀ en heb/had je internet via Telfort?Ā Je kunt dit voordeel (de korting van 5 euro per maand) dan regelen op deze pagina:Ā kpn / telfort Hussel aanmelden


hmm, de hussel is er wel al vanaf. maar toen ik het abonnement afsloot stond er toch echt dat ik 15 euro zou gaan betalen. eerder betaalde ik 17 nogwat. ik had de extra mb's niet echt nodig, maar als het toch goedkoper zou zijn.. dat is dus niet zo nu.


Tsjaa, Als de Husselkorting er al af is en je de extra MB's niet nodig hebt :Ā 

Dan kun je via b.v. Mijn KPN jouw abonnement aanpassen naar beneden. De wijziging gaat dan per 1-1-2021 in. Kom je er niet uit? Bel dan met 0800-0402 of regel het via de chat.Ā 


Vreemd. Het totaalbedrag stond echt op 15, anders had ik het niet afgesloten. Jammer dat dat dan niet kan, maar ik zal het naar beneden bijstellen. Ik zou ook graag mijn teveel betaalde 5 euro per maand terugkrijgen. Hoe doen we dat?


Ik ben bang dat dat niet gaat lukken. Je hebt namelijk de mogelijkheid om gebruik te maken van die extra MB's.Ā 


Hmm, okƩ, blijft in het midden waarom ik niet 15 euro betaal nu voor het abonnement dat ik had afgesloten. Ik kan het ook niet naar beneden bijstellen trouwens, 500 MB is geen optie meer. 2 GB is echt teveel, maar ik heb het afgesloten omdat ik toch minder zou betalen. Ik ben ook steeds nog geen 500 MB gebruikt die drie maanden.


Weet je wel zeker dat de 5 euro Husselkorting eraf is ?Ā 

HierĀ staan de huidige prijzen :Ā 

https://www.kpn.com/shop/mobiel/sim-only?icid=toptaak6-simonly

Ā 

2 GB kost zonder korting 15 euro per maand

5 GB kost zonder korting 20 euro per maand

Ā 


Ja, zeker.

Ik betaal nu dus teveel. En dan zou ik ook nog 25 euro moeten betalen om het te veranderen. Dat lijkt me niet eerlijk. Ik heb drie maanden geleden het 2GB en onbeperkt bellen en smsen abonnement gekozen, en ik betaal nu 20 euro. Dat klopt niet en ik wil graag zonder extra kosten een juiste rekening betalen.

Ā 


Dat onderste plaatje is van een nieuw abonnement voor een nieuwe klant. Voor u niet van toepassing. U bent geen nieuwe klant. En u kunt ook geen nieuw abonnement afsluiten aangezien u nog in de contractperiode van uw huidige abonnement zit.


Ja, zeker.

Ik betaal nu dus teveel. En dan zou ik ook nog 25 euro moeten betalen om het te veranderen. Dat lijkt me niet eerlijk. Ik heb drie maanden geleden het 2GB en onbeperkt bellen en smsen abonnement gekozen, en ik betaal nu 20 euro. Dat klopt niet en ik wil graag zonder extra kosten een juiste rekening betalen.

Ā 

@jarbat

Zover ik kan beoordelen is de Husselkorting er nog niet af. Dus ik herhaal mijn eerdere reactie:Ā 

Dan lijkt het erop dat je jouw 5 euroĀ korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd.Ā ErĀ wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is.Ā Voor het aanmelden van jouw producten voor deĀ voordelenĀ vanĀ KPN CompleetĀ ofĀ KPN HusselĀ (dat is afhankelijk van hoeĀ oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina:Ā kpn Hussel aanmelden

Ben/was je een oudĀ Telfort-klantĀ en heb/had je internet via Telfort?Ā Je kunt dit voordeel (de korting van 5 euro per maand) dan regelen op deze pagina:Ā kpn / telfort Hussel aanmelden


Ja... het gaat een beetje raar hoor met die prijzen. Bij het afsluiten heb je een abonnement van 20 euro. Daar gaat husselkorting vanaf omdat je ook internet thuis hebt. Ok, tot zover duidelijk: 15 euro. Een paar dagen later blijkt dat je een abonnement hebt van 25 euro, waar 5 euro vanaf gaat zolang je abonnement loopt šŸ˜³

Die 25 euro is bij het afsluiten nooit over gesproken. Why zo moeilijk doen KPN?

En die husselkorting moet nog geregeld worden. Bij mij ging dat wel automatisch:

Ik heb 30 november afgesloten 2 + 2 GB voor 14 euro. Dit blijkt nu ook 24 euro te zijn waar eerst ā‚¬ 7,50 vanaf gaat en dan nog een keer ā‚¬ 2,50Ā vanaf gaat.

En:

Ā 


@NoordzeeĀ 
Zoals mijn vorige screenshot al liet zien - hieronder nog in andere vorm - heb ik dus zeker de husselkorting er al af. Het antwoord is dus geen oplossing.

Ā 


Ook heb ik de eerste keer al geprobeerd het te activeren, dat lukte dus niet, vandaar dat ik zei dat ik zeker was dat dat het niet was. Hier nogmaals:

Ā 


@NoordzeeĀ 
Zoals mijn vorige screenshot al liet zien - hieronder nog in andere vorm - heb ik dus zeker de husselkorting er al af. Het antwoord is dus geen oplossing.

Ā 

@jarbat

Nee hoor,Ā 

20 Euro is voor jouĀ de bruto maandprijs.Ā 

Na de Husselkorting van 5 euro betaal je netto 15 euro.Ā 

Inmiddels is de bruto prijs 17,50 en de korting nog maar 2,50 (Blijft netto 15 euro)Ā 

En er is is nu een tijdelijke aanbieding van 15 euro bruto, dat maakt 12,50 netto.Ā 

https://www.kpn.com/shop/mobiel/sim-only?icid=toptaak6-simonly

Ā 

De korting voor KPN Hussel krijgen je echter alleen maar als je thuisĀ minimaal internet afneemt.

Heb je thuis internet van KPN?

Ā 

Ā 

Ā 


Dan snap ik er niks van. Er staat toch in dat plaatje letterlijk ā€˜Hussel 2 GB en onbeperkt bellen/smsā€™ met ā‚¬25,00 doorgestreept waarna ā‚¬20,00 overblijft.

En ja, we hebben thuis internet van KPN, toch kan ik de Hussel niet activeren.


Die 25Ā euro is een hele oude prijs.Ā 
Ā 

Lukt het activeren van de korting online niet?Ā 
Ā 

KPN is gewoon hiervoor bereikbaar perĀ telefoon : 0800 - 0402.Ā 

Ā 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief. Ā 

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
Ā 

Kies een onderwerp.

Tik danĀ op Ā : Ik heb een andere vraagĀ 

(en danĀ helemaal naar beneden scrollen)