Skip to main content

Goedemiddag,

ik heb 8 september een mail van kpn gekregen dat ik 20gb extra als cadeau krijg als trouwe klant. Alleen had ik mijn abonnement 2 dagen voordat ik deze mail kreeg naar unlimited gewijzigd. Toen ik de mail kreeg, had ik naar de klantenservice gebeld en de medewerker die ik toen sprak zei tegen mij dat ze de aanvraag nu niet meer kan wijzegen en wanneer ik weer mijn abonnement naar 10gb kan wijzigen dat ik de extra 20gb gewoon nog kan gebruiken.

Nu dat ik mijn abonnement heb gewijzigd, zie ik dat ik alleen 10gb heb. Ik heb net met de klantenservice gebeld en de medewerker zegt nu tegen mij dat ik de 20gb dat ik als cadeau heb gekregen kwijt ben. Blijkbaar hou je alleen de 20gb als cadeau als je abonnement tussendoor niet wijzigd.

Ik heb de mail dat ik 20gb extra als cadeau krijg, pas 2 dagen daarna gekregen toen ik al mijn abonnement heb gewijzigd en dat kon niet teruggedraaid worden naar toen mijn huidige abonnement, waardoor ik zonder echt hiervan gebruik te kunnen maken kwijt ben zonder dat ik dat zelf wou.

Is het misschien nog mogelijk dat ik de 20gb weer kan krijgen?  Want als ik de mail eerder had gekregen had ik mijn abonnement niet gewijzigd.

 

Met vriendelijke groet,

Lorenzo

 

Dat is balen @Amadeus9913 , maar de laatste medewerker heeft volgens mij gelijk.
Een spijtige samenloop van omstandigheden, maar ik denk niet dat je dat cadeautje van 20 GB terugkrijgt. Zo'n aanbod geldt alleen voor het betreffende abonnement en vervalt zodra je het abonnement wijzigt.