Skip to main content

ik heb net paar keer proberen te chatten met mensen maar 1 was zo chagerijnig. maar ik heb blijkbaar 2000 mb's verbruikt terwijl ik gewoon op de wifi zit dn bijna niks heb gedaan. ik wil toch wel even weten hoe dit kanĀ 

Hallo @MaaikehilleĀ binnen je mobiel kun je precies zien wat je wanneer en hoe verbruikt hebt.

Ā 


oo echt waar dan


Hoi @MaaikehilleĀ en bedankt voor je berichtje!

Ā 

Het zou nog zo kunnen zijn datĀ de 'Wi-Fi assistentie' van je telefoon actief staat. Wanneer deze functie aanstaat dan zal je telefoon automatisch overschakelen naar het 4G signaal wanneer deze sterker is dan de Wi-Fi. Het beste is om die functie gewoon uit te zetten. Wat voor type toestel heb je precies? Dan kan ik op basis daarvan kijken waar je deze functie vindt en ook hoe je kunt zien waar de data is heen gegaan. Wij kunnen alleen zien hoeveel data je hebt gebruikt maar niet waaraan (vanwege de Wet op Privacy).Ā 


oo echt waar dan

Ā 

Zie o.a. hier.Ā 

Ā 

Zie ook vraag JanZ

Wat voor een toestel heb je?

Android, Apple?Ā 


Hoi @MaaikehilleĀ , ik heb niks meer van je mogen vernemen maar was benieuwd of je nog iets aan de info hier hebt gehad!


mijn excuses voor late antwoord ik had al contact gehad met iemand van de kpn en ik heb prongelijk verkeerd gekekenšŸ¤­. maar toch super bedankt voor de hulp


Geen probleem en graag gedaan hoor! Voor nu nog een mooie dag toegewenst en mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben dan horen we dat natuurlijk graagĀ :smiley: