Skip to main content

Ik kan nergens vinden hoeveel Mb er bij dit abonnement moet zitten. In MijnKPN blijkt dat 100 Mb te zijn. Wat is een goede uitbreiding als ik dit wil verhogen? Hoeveel Mb zit bij de volgende stappen van dit abonnement? 
gr J.

Hoi @Jer_112233! Een abonnement van die leeftijd heeft niet de optie om te verhogen of te verlagen binnen het huidige contract. Dat is pas ‘een ding’ van de afgelopen jaren. Als dit abonnement niet goed meer bij je past. Kijk dan eens op onze site! sSim only KPN]. 
Je kunt uiteraard kiezen voor een maandbundel. Die dien je zelf maandelijks te activeren. We hebben een 250 mb/min/sms bundel t.w.v. €2,99 en een 1000mb/min/sms bundel t.w.v. €7,99. Je kunt een bundel activeren via de MijnKPN app/site. 

 


Hoi Lisa, dank voor de snelle beantwoording.

Hoe kan ik een goede deal krijgen als trouwe klant op een 2 Gb (mag ook minder maar kan niet) en onbeperkt bellen Sim-only?

Concurrerend met andere providers?

 


Hoi Lisa, dank voor de snelle beantwoording.

Hoe kan ik een goede deal krijgen als trouwe klant op een 2 Gb (mag ook minder maar kan niet) en onbeperkt bellen Sim-only?

Concurrerend met andere providers?

2 GB kost nu € 17,50, en dan krijgt u er nog 2 GB extra gratis bij. Als u ook internet thuis van KPN hebt, dan krijgt u € 2,50 korting. Kom je dus uit op 15 euro bij onbeperkt bellen.