Skip to main content

Geachte,

 

Ik heb recentelijk van prepaid omgezet naar abonnement en daarbij zou 25 euro op de offerte staan maar uiteindelijk niet op de factuur. Nu is de factuur binnen en moet ik evengoed 25 euro betalen. Daarbij begreep ik dat het tegoed dat over was (niet zo heel veel maar toch) ook geretourneerd zou worden en dat zie ik ook niet op de factuur terug.

Hoe zit dat?

Met vriendelijke groet,

Kay

Welkom bij ons op het forum @kaysmits. Als je van het prepaid nummer meeneemt naar een abonnement horen de aansluitkosten (dat is de 25 euro) in mindering gebracht te worden op de eerste factuur. Ook het overgebleven tegoed moet op die eerste rekening terugkomen. Bij eenmalige bedragen zie je daarvan niets terug als je op de 2e pagina van de factuur kijkt? Zou je dan jouw forumprofiel volledig kunnen invullen, met de laatste 3 cijfers van je IBAN bij "Persoonljke opmerkingen”? Als je daarna een seintje geeft kan ik met je meekijken.


Ik heb geen reactie meer van je gezien @kaysmits, mocht ik nog met je mee kunnen kijken weet je me te vinden :slight_smile: