Skip to main content

Ik heb een vraag over het installeren van de esim.

Ik heb een Galaxy S20 Ultra met wifi verbinding en ook al esim van Simyo geïnstalleerd gehad.

 

Via de app lukt het niet om te installeren.

Krijg steeds Oeps.…

 

Heb al op het forum gezocht naar mogelijke oplossingen, dus ook geprobeerd gebruik te maken van Android nieuw abonnement toevoegen en dan terug naar de app etc in alle volgorde.

 

Zijn er nog andere mogelijkheden, ik noem creëeren  van een QR-code. Of toch nog een setting mogelijkheid. Via de app lukt het me gewoon niet, al 2 dagen niet.

 

Bij voorbaat dank.

Is dit probleem reeds opgelost? Of is er een work-around? Ik heb nu nog steeds hetzelfde probleem op Android met een galaxy s20 Ultra

*Admin: verplaatst naar eigen topic


Hoi @Cyr76, welkom op ons forum!
Ik heb hier specifiek niet zo heel veel informatie over anders dan er in ons E-sim topic staat:

Ik heb wel op het samsung forum gevonden dat je misschien maar 1 Esim tegelijk kan hebben: Activate multiple eSIMS

 


Hoi Thomas,

 

Super bedankt voor het uitzoeken.

Ik ben zelf ondertussen langs gegaan bij de kpn winkel en toch maar een fysiek kaartje genomen.

Die werkt zonder problemen gelukkig.

 

Ik laat het voor nu even zo.


Ik laat het voor nu even zo.

De eerste telefoon die 2 x e-sim ondersteunt moet nog uitgebracht worden.

… toch maar een fysiek kaartje genomen.

Toch maar? Volgens mij kan je in the end hetzelfde met een simmetje. En een echt simmetje heeft meer voordelen. Als makkelijk en snel in andere telefoon te stoppen. Zoals de klant die vorig jaar in het buitenland z'n toestel ging vervangen. Maar kon er niks mee omdat de e-sim niet geactiveerd kon worden aangezien het vorige toestel al ingeruild en gereset was….