Skip to main content

Contract sim only verlengd via jullie website. Stond ook dat je 2GB + 2GB gratis krijgt. Ik zie hier op de factuur niets van terug.

Contract sim only verlengd via jullie website. Stond ook dat je 2GB + 2GB gratis krijgt. Ik zie hier op de factuur niets van terug.

Hetzelfde geldt voor mijn vrouw en mij. Allebei verlengd met deze sim-only aanbieding. 2gb+ 2gb gratis. 

Echter in bevestigingsmails en mijn kpn nergens terug te vinden dat we 2gb per maand erbij krijgen… vreemd?


Hoi @HB 6, ik weet niet hoe ik jouw reactie heb gemist. Heb je de korting inmiddels al kunnen vinden?

@Ralfdh D̶e̶z̶e̶ ̶k̶o̶r̶t̶i̶n̶g̶ ̶s̶t̶a̶a̶t̶ ̶n̶i̶e̶t̶ ̶o̶p̶ ̶h̶e̶t̶ ̶c̶o̶n̶t̶r̶a̶c̶t̶ ̶maar ik kijk graag even mee of hij goed verwerkt wordt.
Ik kijk graag even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

*admin edit: deze korting moet wél op het contract staan


Hoi Thomas,

Ik heb begin februari nog met jullie gebeld en door een achterstand zou het per 1 maart aangepast moeten zijn maar helaas is het dat niet. We hebben twee contracten verlengd maar op geen van beide is de 2+2 GB gratis terug te vinden.


@HB 6 ik heb even een eigen topic voor je vraag aangemaakt. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Staat erin


Bedankt voor je gegevens @HB 6, Ik zie dat je hier halverwege Februari ook al een keer contact over gehad hebt maar ik zie de korting inderdaad nog steeds ontbreken bij een van de twee nummers. Ik heb mijn collega's achter de schermen verzocht hiernaar te kijken. Zodra er iets wijzigt zul je daar bericht over ontvangen. Als ik reactie van mijn collega's heb zal ik dit ook direct aan jou terugkoppelen!


Hoi Thomas,

Het ontbreekt bij de nummers ********68 en ********59. Bij nummer ********02 is het wel goed gegaan.


Klopt inderdaad, dat zag ik ook. Ik heb het bij mijn collega's neergelegd. Je hoort nog van ons!
edit: Oh het derde nummer had ik even gemist! Ik stuur mijn collega's daar ook nog even voor aan!


Hallo Thomas,

Het derde nummer is wel goed gegaan hoor. Daar hoef je geen actie op te ondernemen.


sorry ik bedoelde de eerste twee :) 


Hallo Thomas,

Ben zojuist gebeld dat het niet in de bevestiging staat en dat jullie daaraan vasthouden. De volgende keer (die waarschijnlijk niet meer zal komen) moet ik dus maar een print screen maken. Op het forum word ook juist gemeld dat de 2GB extra nergens op vermeld staat nog bevestiging nog contract. Jammer dat er zo star door jullie word gereageerd.


Bedankt voor je terugkoppeling @HB 6, daar moet ik inderdaad nog even op terugkomen. Ik heb het bericht aangevuld. Deze korting had wél op het contract moeten staan als je m bestelt. Ik was even in de war met de KPN Hussel en KPN compleet kortingen. Die staan niet op het contract omdat die afhankelijk zijn van je andere diensten.

Ik heb de notities van mijn collega's teruggelezen en zie dat we die korting helaas niet alsnog kunnen toevoegen.  :frowning2: