Skip to main content

Ik heb net een contract afgesloten met 2GB data. Op de site stond dat je 2 GB extra krijgt zolang je contract loopt. In het toegestuurde contract wordt daar met geen woord over gerept. Dat vindt ik op zijn minst raar. Hoe weet ik nu zeker of ik die 2 GB extra krijg. Voor mij is die 2GB extra namelijk de belangrijkste reden om over te stappen naar KPN

Hoi @vdhoed, welkom op het forum!
D̶e̶z̶e̶ ̶k̶o̶r̶t̶i̶n̶g̶ ̶s̶t̶a̶a̶t̶ ̶n̶i̶e̶t̶ ̶o̶p̶ ̶h̶e̶t̶ ̶c̶o̶n̶t̶r̶a̶c̶t̶ ̶maar ik kijk graag even mee of hij goed verwerkt wordt.
Ik kijk graag even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

*admin edit: De korting hoort wél op het contract te staan.


Ik heb net een contract afgesloten met 2GB data. Op de site stond dat je 2 GB extra krijgt zolang je contract loopt. In het toegestuurde contract wordt daar met geen woord over gerept. Dat vindt ik op zijn minst raar. Hoe weet ik nu zeker of ik die 2 GB extra krijg. Voor mij is die 2GB extra namelijk de belangrijkste reden om over te stappen naar KPN

 

Gedaan.

misschien een domme opmerking van een leek hoor,

maar als je als je kpn nou zo’n aanbieding hebt en er komen vaker dit soort vragen over, is het dan een idee om het gewoon wel op het contract te vermelden?? Stukje overzicht kan geen kwaad denk ik?


Bedankt voor je gegevens! Dat is helemaal geen rare vraag en ik ben hierdoor even aan mezelf gaan twijfelen. Sommige kortingen staan niet op de factuur zoals de compleetkorting of husselkorting omdat deze afhankelijk zijn van je andere diensten. Bij deze korting is dat natuurlijk helemaal niet het geval. Ik heb het contract er ook even bijgepakt maar ik zie de korting hier ook gewoon netjes op staan. 
Ik heb je aansluitingen er bij gepakt en zie ook daar de kortingen ook gewoon netjes staan!


Fijn dat je eruit bent. Maar in het contract dat mij is opgestuurd staat er niets over. Er staat hussel 2gb + onbeperkt bellen/ sms.

dat lijkt me niet hetzelfde als 2gb + 2gb gratis zo lang als het contract loopt? 
het zou fijn zijn als dat ook in mijn versie van het contract te zien is. Dus misschien kan dat alsnog geregeld worden? Dan heb ik ook iets om op terug te vallen, en hetzelfde geldt voor mijn vrouw. 

 

 


ik zie het gewoon staan op de tweede pagina. Ik heb je voor de zekerheid nog een kopietje opgestuurd!


Beste Thomas,

Bedankt voor je mail. Want hierin staat het inderdaad duidelijk. Toch staat het in mijn eerdere contract niet. En bij mijn vrouw ook niet. 
min mijn kpn is het pas zichtbaar als ik klik op abonnement wijzigen. Dus t is allemaal vrij ver gezocht als je het mij vraagt. Misschien iets om in de automatische processen te verbeteren.

gr ralf

*admin: privégegevens verborgen

 


Ah die ziet er inderdaad anders uit. Dat is niet handig, die ga ik doorgeven! Zal ik die van je vrouw haar ook nog toesturen voor de administratie?
 


Ja dat zou fijn zijn. Is het ook mogelijk in pdf bestand?


Ik weet niet zeker of ze als PDF verzonden worden maar ik heb daar helaas geen invloed op. Ik heb hem net toegestuurd.
Je kunt mails ook printen als PDF bestanden trouwens, misschien dat dat handig is?


Ok bedankt