Skip to main content

Ik heb gister een kids sim abonnement besteld. De eerste keer werkte op het eind de site van Sns niet om 0,01cent te betalen. Daarna nogmaals gedaan(alles opnieuw moeten invoeren) en toen werkte de site van sns wel. Ik heb nu echter 2 bevestigingsmail in mijn mail. Ik wil maar 1 abonnement en niet 2. Komt dit goed?

Hi @Sanderto,

Door de drukte op het forum, komen we nu pas aan jouw topic toe, excuus voor de late reactie! Ik hoop dat er inmiddels al mee duidelijkheid is in deze situatie, mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren, dan kijk ik even met  je mee!


Hallo Maja,

Ik heb 1 sim ontvangen dus zou moeten zijn. Bij de simkaart zat een brief, dat ik deze moet activeren voor nummerbehoud van +31 ***. Ik heb echter geen activeringscode ontvangen. Is dat nog nodig of kunnen we de sim voor het abonnement na een bepaalde datum gaan gebruiken?


Hmm, nummerbehoud is niet aan de orde als een KPN prepaid nummer omgezet wordt naar een KPN abonnement, het is mij dus niet helemaal duidelijk waar deze melding vandaan komt. Zou je ook je adresgegevens en de naam van de aanvrager van het abonnement willen noteren in je profiel? Dan kijk ik of ik de bestelling kan vinden om te zien hoe het zit!


Hallo Maja, ik heb mijn gegevens aangevuld in mijn profiel.


Bedankt @Sanderto, als ik de systemen in duik, zie ik 2 geannuleerde bestellingen, er lijkt dus iets niet helemaal goed te gaan :slight_frown:

Via het forum kunnen we geen bestellingen plaatsen dus ik kan je nu zelf niet verder helpen, maar wil je aanraden om contact met ons te zoeken via 0800 0402, zodat er een nieuwe bestelling kan worden geplaatst. Excuus voor de ontstane situatie!