Skip to main content

Op 17-08 een bestelling geplaatst voor 2 simkaarten en hier een bevestiging van gekregen. Na een week niets ontvangen en contact met jullie gehad. Toen bleek er bij jullie iets fout te zijn gegaan. Ik wordt hier eerlijk gezegd een beetje moe van. Van de week heb ik de bestelling opnieuw geplaatst met een collega van jullie en kon ik het bezorg moment aangeven. Die heb ik gezet op vandaag leveren tussen 17:00 en 22:00. Als jullie dan om 15:45 voor de deur staan is er inderdaad niemand thuis. Dus wat heeft het voor nut om een tijdstip voor bezorgen aan te geven bij jullie ?
Neem aan dat er wel een soort compensatie tegenover staat voor het ongemak. Gr 

Hi Kyran, ik begrijp dat de bestelling niet soepel is verlopen. De eerste keer ging er iets fout aan onze kant, en de tweede keer stond de bezorger te vroeg aan de voordeur. Ik kan me voorstellen dat je daar van baalt. Heb je inmiddels de bestelling wel binnen, of nog steeds niet? Zou je jouw forumprofiel verder aan willen vullen met de gevraagde gegevens? Zodra je dit gedaan hebt mag je weer een reactie plaatsen in dit topic. Dan pak ik het verder op. 


Ik heb geen antwoord meer van je gekregen en ga ervan uit dat je vraag inmiddels beantwoord is. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik graag weer van je! 


Reageer