Skip to main content

Ik heb momenteel KPN alles in 1 standaard.Daar zit o.a. gratis pluspakket bij.

Wanneer ik mijn mobiele abonnement verleng (met nieuw toestel) krijg ik pluspakket ook gratis.

En indien mijn vriendin dit zelfde doet krijgt ze ook pluspakket gratis .

Wat heb ik aan drie maal gratis pluspakket of zijn er andere opties om toch een voordeel te hebben bij verlengen van mobiel abonnement.

 

Hallo @Hunter1959 ,

Het verlengen van jouw mobiel abonnement heeft niets te maken met een extra gratis pluspakket in jouw situatie. 
 

Dit is namelijk alleen van toepassing voor klanten die voor hun thuisabonnement KPN Hussel hebben. Jij hebt kennelijk een ouder abonnement waarmee je al gratis het pluspakket hebt. (Mogelijk KPN Compleet) Wel zolang je een mobiel abonnement hebt natuurlijk. 
 

Als je wilt verlengen, dan kun je ook profiteren van allerlei andere aanbiedingen. Deze voordelen (denk aan airpods enzo) wisselen continu. Check de actuele voordelen in Mijn KPN of op Kpn.com. 
 

Overigens is verlengen niet verplicht. Zolang je niet verlengt of opzegt, dan blijft jouw oude abonnement ongewijzigd doorlopen. Los van eventuele toestelkosten die komen te vervallen. 


Hi @Hunter1959 

Bij een thuis abo (Hussel, Alles-in-1 of Internet+TV) zit gratis pluspakket bij minimaal één mobiel abonnement.

Jij draait het om en dat klopt niet.