Skip to main content

ik heb nu 3keer herriunersingkosten betaald

schandalige  en dat voor en rekening van 1 maand

abo van 22.50  nu ruim 137 betaald  schande


je betaalt zelf te laat, waarom wacht je daar dan mee?


Als het afgesproken betaalmoment voorbij gaat zonder betaling, dan volgt (automatisch) een eerste herinnering. Deze is gratis.

Je kan dan meteen betalen of een betaalafspraak maken: Betaling eenmalig uitstellen

Doe je dat niet, dan volgt een tweede herinnering en die kost € 20,00. Het hierboven genoemde bedrag (€137) kan ik daarom niet plaatsen :thinking:


Hoi @maxemanuel en welkom op het forum! 

abo van 22.50  nu ruim 137 betaald  schande

Deze kan ik ook niet helemaal plaatsen. Je hebt drie keer herinneringskosten ontvangen op één factuur? Een tweede herinnering kost €20,-, dus dat keer 3 zou op €60,- uit moeten komen. Waar zie je de €137,- staan? 

ik heb nu 3keer herriunersingkosten betaald

schandalige  en dat voor en rekening van 1 maand

Bedoel je hiermee dat je op één factuur drie maal herinneringskosten in rekening hebt gekregen? Dat zou beslist niet moeten. Zou je je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens, de naam en geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN? De IBAN kun je bijvoorbeeld in persoonlijke opmerkingen zetten. Indien het om een mobiele factuur gaat zie ik daar in plaats van de geboortedatum graag het 06-nummer waar het om gaat terug. Dan kan ik op onderzoek uit.


Ik heb niets meer van je vernomen, dus ik ga er vanuit dat je het antwoord inmiddels gevonden hebt. Zo niet, laat het gerust weten!


Reageer