Skip to main content

Graag zou ik zien dat er stappen worden ondernomen, zodat ik mijn mobiel abonnement kan gebruiken en niet nog 4 weken moet wachten.

Graag zo spoedig mogelijk activeren het is vervelend als je 4 weken geen telefoon hebt

Heb mijn simkaart op 21april 2022 ontvangen..

Hoi @Martien Janssen 
Even bellen met het gratis nummer van de KPN 0800 0402

Of chatten via www.kpn.com/service (ik heb een andere vraag en wil graag contact > naar chat)

Beide opties ma-vr tussen 08:00 - 20:00. zat. - 17:00 en zondags gesloten.
 

Je kunt ook hier wachten op antwoord maar dat duurt wel langer, zo ja zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


Hallo @Martien Janssen 

Kom je met nummerbehoud over naar KPN vanaf een andere provider?
Dan blijft het abonnement bij de oude provider actief tot de aangegeven overnamedatum. Je hebt sowieso een opzegtermijn van één maand. Tot die datum blijf je hun simkaart gebruiken.
Op de overnamedag tussen 11:00u en 16:00u neemt KPN het nummer over en stopt het oude abonnement. Je wacht tot de oude simkaart er mee stopt en je plaatst dan de KPN simkaart in je toestel. Dan begint het KPN abonnement.


Hi @Martien Janssen, welkom hier. 

Ik vermoed net als RBxx dat het hier om nummerbehoud gaat, dan het inderdaad door de maand opzegtermijn bij je huidige provider. Of gaat het hier om een nieuw nummer bij KPN?