Skip to main content

@Marcia_  Zou je bij mij ook willen kijken? Ik heb exact hetzelfde. Telfort sim kaart wilde niet werken. Nieuwe KPN Sim kaart gekregen en kan sindsdien Voice over LTE en wifi bellen activeren maar het doet vervolgens niks. Nu stuurt de klantenservice weer een nieuwe SIM kaart. Maar als ik de reacties zo lees is het probleem bij de activatie en niet de SIM Kaart.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

IMS registratie lukt gewoon niet. IMEI even doorgehaad. Maar er staat Niet geregistreerd en daardoor werkt VOLTE ook niet. Stop ik mijn KPN Prepaid sim kaart in hetzelfde toestel, dan werkt het direct. Ik vermoed dat mijn IMEI gekoppeld is aan mijn KPN prepaid sim kaart en mogelijk lukt daardoor de IMS registratie niet? Graag jullie hulp. 

 


Goedemorgen en welkom hier @Tony89!

4G bellen en het activeren ervan lukt niet na het vervangen van jouw oude Telfort simkaart lees ik. Goed dat je een seintje geeft, en fijn dat je je gegevens al in je forumprofiel hebt gezet! Ik heb ze erbij gepakt. VOLTE stond uit in de instellingen aan onze kant, waardoor het activeren bij jou niet lukte. Ik vermoed dat dit gekomen is door het vervangen van je simkaart en het opnieuw aan gezet moest worden. Dat heb ik meteen voor je gedaan. Het is belangrijk dat je je telefoon eerst volledig uitschakelt en opnieuw opstart. Daarna moet het lukken :blush: Laat je weten of het bij jou ook op je toestel weer werkt?


@Alexandra  Super bedankt! Vele telefoontjes verder met de klantenservice, maar die blijven maar nieuwe sim kaarten sturen. Er komt er vandaag ook weer eentje binnen, zal ik die retourneren of weggooien? Nogmaals bedankt, het werkt prima nu!


@Alexandra  Super bedankt! Vele telefoontjes verder met de klantenservice, maar die blijven maar nieuwe sim kaarten sturen. Er komt er vandaag ook weer eentje binnen, zal ik die retourneren of weggooien? Nogmaals bedankt, het werkt prima nu!

Super, fijn om te horen en graag gedaan! 🙂 Je mag de simkaart die je nog ontvangt wel retour sturen als 't geen probleem is. En je weet ons hier te vinden als we iets voor je kunnen doen!