Skip to main content

Beste,

 

na een vakantie in Suriname voor 3 weken ben ik weer terug in Nederland, helaas doet mijn 4g/5g het niet. Wat kan ik hieraan doen… volgens mij denken jullie dat ik nog in Suriname ben? 
 

met vriendelijke groet,

Nadine de Hoop 

Hoi @NadinedeHoop 

Welkom op het forum van KPN.

In de meeste gevallen helpt het al, om je smartphone helemaal uit te zetten, en vervolgens weer aan.
Dan gaat hij zoeken naar het KPN Netwerk (4G of 5G) en zich daar op opnieuw op aanmelden.

Je zou ook de netwerkinstellingen een keer kunnen resetten, zodat alles gelijk weer goed staat.
 

Hierbij het stappenplan om de netwerkinstellingen te resetten:
 

Heb je een iPhone:

Ga naar 'Instellingen’ > 'Algemeen' > 'Zet over of stel fapparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Hierdoor worden niet alleen wifinetwerken en -wachtwoorden opnieuw ingesteld, maar ook mobiele instellingen en eerder gebruikte VPN- en APN-instellingen.

Heb je een Android toestel:

In de meeste gevallen kun je de optie voor het resetten van netwerkinstellingen vinden bij Instellingen > Verbindingen > Mobiele netwerken > Namen toegangspunten > opties-symbool > Netwerkinstellingen resetten, of bij Instellingen > Mobiele netwerken > Stel gegevens opnieuw in.


Reageer